Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Danmarks fremtid.
#21
Aa'he Hogster...giv nu lige manden en chance ikke !

Han vil jo blot styrre landet som en forretning eller husstand. Eller sagt pa en anden made, hvis det ikke giver mening, bliv af med det.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#22
Det har hverken USA eller verden tid til at vente paa............... Intet er sket endnu!
H
Hogmeister
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Det har hverken USA eller verden tid til at vente paa............... Intet er sket endnu!
H



Du mener åbenbart at det er ok at Obama sad 8 år uden at gøre en skid, udover at skabe flere snabeldyrsjob.
Men det er utåleligt at det hele ikke er rettet op endnu efter 2 måneder


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#24
Det er ikke Obama vi snakker om. Han er Gewesen. Det er den nye, der med fandens vold og magt ville ind i det hvide hus, og ALT ville blive anderledes 5 minutter efter han aflagde eden.
Hmm:
Han er ikke begyndt paa sin mur.
Obamacare kan han aabenbart ikke saadan lige komme af med, og gad vide hvordan det vil paavirke Jess (det kan han maaske fortælle om)
Hans Flygtning politik bliver standset i klodserne. Den er ulovlig.
Han paastaar han er blevet aflyttet, men har ingen beviser
Han paastaar Obama lukkede fanger ud af Guantanamo, og saa viser det sig det var Bush der gjorde
Han ansætter raadgivere som saa promovere datterens tøj linie og juveler, eller maa gaa af pga ulovligheder.
Han er oppe kl 3 om morgenen og reagerer via Twitter paa enten Oscar uddelingen, Saturday Night Live, eller andre fuldstændig ligegyldige ting. Han skulle hellere REGERE end REAGERE.
Han taaler ikke modgang eller satire. Totalt blottet for selvironi.
.. Men hvis vi skal nævne Obama, saa opnaaede han at trække tropper ud af Mellemøsten, hvad han havde lovet, og indføre en landsdækkende sygeforsikring, hvad han ogsaa havde lovet. Han kom til magten da økonomien var i total kaos og reddede de store bilfabrikker fra konkurs, og de har betalt deres gæld tilbage til US Treasury.
Arbejdsløsheden gik ned............ Og det gør den stadig som følge af hans politik, ikke noget Trump har indført endnu.
Den amerikanske infrastruktur er i forfald. Har været det længe før Obama. Man regner med der er mindst 55000 faldefærdige broer i USA. Trumpen vil fixe det hele, udvide militæret, og nedsætte skatterne! Hvo'n faen skal det regnestykke gaa op????
H
Hogmeister
Svar
#25
Du har ret i meget Hogmeister.
Uanset hvordan man vender og drejer sagen, kan der aldrig blive social retfardighed i staterne, medmindre man fjerner al pengespekulation pa folgende omrader.
Uddannelse, retsmassige og sygesektoren. Dette anset hvem fanden der er president. Lad mig venligst forklare narmere....

USA unge er darligt uddannede og naive. Den naste generation tegner landets fremtid. Har man ingen penge, bliver uddannelsen ogsa herefter osv. Dette godt sammenblandet med uduelig religion her i syden, gor dem ikke specielt smarte heller.
Man kan ikke have et lovgivende og udovende system baseret pa penge...sa bliver det ihvert tilfalde herefter. Et bundradddent system som er godt sammenflettet med private virksomheder ogsa.

Sa arbejder man hele livet, og uanset hvor sund man er, ender man op pa et hospital for eller siden. Forsikringerne virker ikke. Det er f.eks. 80/20 % systemet, hvilket vil sige man skal betale 20% af sine udgifter til overpriser. Personen med de typiske 100K i pension, mister alt ved en hospitalsregning, da man jo ikke kan hoste nok cash op til en regning pa over en million $ i sidste ende. hvis forsikringen da overhovedet dakker pga. af lyssky advokater.

Set med danske ojne, er prisen for at bo her i staterne hoj for en hovedpude dansker. Har haft et utal af danskere pa besog i over 20 ar, som altid siger de gerne vil flytte herover. Ja altsa ikke de halvvenstreorienterede, men dem der har vores vardier med hensyn til frihed og muligheder. Ja, selvfolgeligt jagt/vaben osv. Det at kunne kobe et plaffejern uden umyndiggorelse af en snotdum dansk politimand pa et meningslost tilladelseskontor, som alle her ved alt om.

Retten til at vare et ansvarsfuldt individ, som jeg mener burde vare en mennneskeret for et arligt hardtarbejdende menneske. Det at kunne kobe en Harley uden overbeskatning og regler om lydpottens storrelse. Det at kunne kobe sig en Schmeisser MP 40 maskinspistol og skyde i haven. Det at kunne kobe sprangstof og bortsprange en gammel bil i luften osv. Ikke fordi det har min interesse mere, men blot fordi muligheden herfor eksisterer. Det det er lovligt at fole sig som en rigtigt mand uden fordomme og begransninger i sidste ende.

Jeg er ikke medlem af danske foreninger her, som blot sidder og grader over det gode liv de plejede at have i dammen. Har heller ingen respekt overfor de danskere, som er udsendt fra danske virksomheder her. De tror de rigtigt ved alt om USA, men har sikkerheden i baglommen fra Danmark. Stor lon man kan leve af og sygeforsikring osv. Herudover bor de altid i CA, NY eller FL. Hvilket intet har med USA at gore i dagligdagen.

Jeg har virket 100 gange som en slags radgiver overfor personer, som omtaler at flytte til USA gennem arerne. Det bliver som lidt skramte af min egen historie. Har staet pa et gadehjorne i Phoenix, uden penge med en nedbrudt bil pa vej til arbejde som sagde de var gaet ud af business. Blevet rullet af bander for de sidste man ejede. Set pa gradende medarbejdere fra nedbrudte hjem. Medarbejde der har skudt sig selv osv.
Disse oplevelser blev jeg "desvarre" vant til, men det gjorde mig ogsa mere hardfor og voksen. Det gjorde mig til en slags overlever uanset de odd's jeg var oppe imod....Jeg gav ikke op. Maske min gamle militar uddannelse har kommet mig tilgode mere end jeg indser med tiden.

Nej Hogmeister USA er ikke nodvendigvist drommen for de fleste danskere. I mit tilfalde er det pa godt og ondt den eneste made at leve pa for mig. Efter snart 21 ar her, er heldet dog ogsa pa min side. Har flot hus, store biler, godt arbejde med god lon, alle de vaben som danskere blot drommer om at kunne eje, kan skyde vildt i haven...hvis jeg gad.

Var det kampen vard ? Det ma i her pa siden bedomme. Vi har allesammen forskellige livsmal og prioriter ikke.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#26
En trad med sa mange besog skal ikke do sa hurtigt !

Besattelsen havde uniformer pa og kunne ses som en fjende. Indvandringen har samme virkning, men inviteret og selvforskyldt.

UN er velment men uden reelle losninger. Mellemostens problemer kan ikke loses militart, men blot holdes lidt i skak.

Deres religion, kultur og traditioner er deres problem ikke vores. Den skal ikke indpasses i den vestlige verdens hverdag.

Den velfard der er opbygget gennem hundredevis af ar, bliver spist op af et overciviliseret samfund, der tror de hjalper andre, men blot graver deres egen grav.

Muslimsk kultur vil vokse hurtigt. Daglige terror handlinger bliver hverdag i et samfund som overhovedet ikke er gearet til konsekvenserne. Det er de jo faktisk ikke engang lige nu...kan man vel sige.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#27
Så er der tal på bordet. 33 milliarder koster ikke vestlige indvandrere og deres efterkommere hvert år. Og tallet stiger i takt med familiesammenføring og fortsat indvandring. Samtidig falder beskæftigelsen i denne gruppe.

http://denkorteavis.dk/2017/choktal-ikke...et-storre/

https://www.fm.dk/oekonomi-og-tal/oekono...e-finanser
--
FKF

ANNA
Svar
#28
Den Muhammed krise er vist permanent.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#29
..... Ogsaa her paa dette continent.
H
Hogmeister
Svar
#30
Folger ivrigt med i DR2's "Debatten" via Youtube mens jeg arbejder. Man har fornemmelsen af, at denne flygtningedebat, efterhanden har splittet befolkningen i 2 lejre.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#31
Et af de væsentligste problemer i DK i øjeblikket er at vi nærmest er delt op i to lejre... eller måske 3 ..
Dem der mener at ethvert forsøg på at håndtere "flygtninge & invandrer problemet" på en fornuftig måde, automatiske mener at det vil medføre racisme og dårlig behandling af "flygtningene" OG at man må være både fremmedfjendsk OG racistisk hvis man mener der bør gøres noget drastisk, men "medmenneskeligt" for at styre og begrænse problemerne.

Dem der mener at vi bare skal "lukke og slukke" og afvise revl og krat, og at de i øvrigt ALLESAMMEN er nogle snyltere der bare "flygter" hertil for at nasse på vores velstand her i DK. Men derudover er problemet vist mest med de "ikke vestlige" -- og så naturligvis de rumænske tiggerbander ..

Og så til slut "de rigtige racister" .. Yderligtgående højreorienterede og ny-facistiske "hadere" der mener at alle der ikke er hvide og født i Kalundborg er "undermennesker" og kan behandles som kvæg ..

Det gør det reelt umuligt at placere sig som et tænkende og dannet menneske i denne debat.. for enten bliver man udråbt til Racist af dem fra "gruppe 1" fordi man mener der for længst burde være gjort noget for at håndtere problemerne, eller også bliver man udråbt til blødsøden og naiv af "gruppe 2" fordi man mener problemerne bør håndteres på en medmenneskelig og individuel måde, efter loven og menneskeretslige ideer og aftaler DK er en del af.

Hvad "gruppe 3" mener og hvad de tænker om mig som person er mig inderligt ligegyldigt .. Jeg er også komplet ligeglad med hvad rocker-bander, invandrer-bander, Islamisk Stat og andet menneskelig afskum har af afstumpede ideer og tanker ..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#32
Citat:quote:

Originally posted by dravis

Og så til slut "de rigtige racister" .. Yderligtgående højreorienterede og ny-facistiske "hadere" der mener at alle der ikke er hvide og født i Kalundborg er "undermennesker" og kan behandles som kvæg ..



Og vi himmerlændinge har det osse svært med dem fra Kalundborg [xx(][8D]

[Image: dralflogoKim1.jpg][Image: Asgrdlogo.gif]
Politisk korrekthed: Adfærd eller synspunkter, der er styret af frygt for andres mening.
Svar
#33
Jeg venter spændt paa et indslag fra M@X om det der kalundborg/Himmerland
H
Hogmeister
Svar
#34
Med al respekt venner! Denne post har udviklet sig barnligt. VI TALER om Danmarks fremtid.

Er alle blot ligeglade. Vi taler her om barndomsgaden med flinke personer. Politiet der virkede. Vores tro pa fremtiden og landet. Kun en enkelt udlanding i vores skole, foruden klassens tykke dreng....

Det jeg siger, at Danmark har nu andret sig sa meget, at uretfardighederne er blevet normale.

Alle her kender min holdning ! Muslimer passer ikke ind i vores land, kultur, traditioner, lovgivning, historie, eller nutiden.

Det der sker lige nu overalt i Europa, og specielt Skandinavien vil andre alt nu og for altid.

Alt opslider det danske samfund, samt det vores forfadrer har skabt. Lige siden Luther fosogte at skabe demokrati ved og separere stat og kirke for 500 ar siden, gik alt i den rigtige retning, opfuldt af havningen af stavnsbandet osv.

Nu skal alt dette do i lobet af de naste hundrede ar pga. af muslimer. Sommetider kan demokratiet, blive sa demokratisk at det odelagger dets oprindelse og virke. Det er gearet for danskere og ikke en religion som er militant og undergravende.

Hvad er det helheden her ikke forstar ?

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar
#35
Posted - 09/02/2017 : 03:46:46 Show Profile Email Poster Reply with Quote
Sidder her som gammel kobenhavner og nu udlanding

Alle her kender min holdning ! Muslimer passer ikke ind i vores land, kultur, traditioner, lovgivning, historie, eller nutiden.

@50GIJESS - har Du stadig dansk pas ?

mvh
mvh
Svar
#36
Tjaa .. Jeg overvejer også at emigrere ... Ikke på grund af indvandrende muslimer eller såkaldt snyltende ikke vestlige migranter .. men på grund af at jeg tilsyneladende er nød til at dele landet med 12,3 millioner SVIN .. [Big Grin]
Man kan efterhånden ikke køre en bare 20 km tur på cykel eller motorcykel(eller Bil) uden at skulle trække vejret i mikropartikler af svinelort [xx(]

Der tales om hvor mange penge DK bruger på indvandrere og flygtninge, men hvor stor er støtten til landbruget (og svineproducenterne)?

Og INDEN diverse svinebrugs-elskere her på VTF farer i blækhuset over hvordan landbruget tjener penge til dk, så tænk lige over landbrugets kolossale gæld .. tæt på 400 milliarder kr .. og tænk så lige på hvem der tjener Renterne på den gæld .. Det er nok ikke mange af de penge der ikke havner i bankernes egne skattely .. jeg tvivler meget på at de gavner Danmark ret meget ..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#37
Dravis, nu har du fat i noget.[Smile]

[IMG] http://i415.photobucket.com/albums/pp238.../test1.jpg[/IMG]Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#38
Citat:quote:

Originally posted by dravis

Tjaa .. Jeg overvejer også at emigrere ... Ikke på grund af indvandrende muslimer eller såkaldt snyltende ikke vestlige migranter .. men på grund af at jeg tilsyneladende er nød til at dele landet med 12,3 millioner SVIN .. [Big Grin]
Man kan efterhånden ikke køre en bare 20 km tur på cykel eller motorcykel(eller Bil) uden at skulle trække vejret i mikropartikler af svinelort [xx(]

Der tales om hvor mange penge DK bruger på indvandrere og flygtninge, men hvor stor er støtten til landbruget (og svineproducenterne)?

Og INDEN diverse svinebrugs-elskere her på VTF farer i blækhuset over hvordan landbruget tjener penge til dk, så tænk lige over landbrugets kolossale gæld .. tæt på 400 milliarder kr .. og tænk så lige på hvem der tjener Renterne på den gæld .. Det er nok ikke mange af de penge der ikke havner i bankernes egne skattely .. jeg tvivler meget på at de gavner Danmark ret meget ..

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"



Ja, forbandede svin

Jeg er lige kommer hjem fra en tur, hvor jeg cruisede ned ad de tyske "Landesstaßen", fra Flensburg til syd for Berlin og hjem igen.
Vi så masser af landbrugsredsaber på vejene i Tyskland, men stort set ingen svineri.
Så snart vi kom hjem og kørte på de hjemlige veje måtte vi kæmpe os igennem centimeter tykke gylle- og mudderlag.
Rabatter er kørt i smadder vejside reflekser kør over, det ligner de billeder man har set fra skyttegravene under War 1
Jeg ved ikke hvad der er galt, men danske landmænd kan vel ikke gøre rent efter sig selv uden EU støtte [xx(][xx(]

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#39
Jeg skal ikke være landbrugets utrættelige forsvarer, men jeg kan forstå på mange landmænd jeg taler med, at de hellere end gerne ville undvære landbrugsstøtten. Den hælper dem overhovedet ikke.

Når en vordende landmand skal købe en gård, så er "indtægterne" ved landbrugsstøtten regnet med i prisen, så køberen skal finansiere den. Derved kommer den ganske rigtigt kun finansverdenen til gode.

Danske landmænd er blandt de dygtigste og mest effektive i verden, så de ville nemt kunne klare sig i en fair konkurrence med andre landmænd uden støtte.

Jeg mener det er helt væk fra vinduet at halvdelen af EU´s budget går til landbrugsstøtte. Der var måske behov for det i årene efter WWII, men siden 1955 har den været unødvendig. Tænk hvad man kunne få af ydre grænsekontrol, fælles asylbehandling og flygtningelejre for de penge. Istedet har man fjernet de indre grænser og ladet de ydre stå vidtåbne. Det er da helt uansvarligt. Som en nødløsning har man betalt den tyrkiske stormogul Erdogan miliarder for at sætte en prop i der. Det er direkte flovt.

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#40
Tja'he det er sjovt lige nu, indtil ballet stopper ikke.

Jess Christensen
Master Pistolsmith
Jess Christensen
Master Pistolsmith
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)