Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hjælp søges.
#21
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

...eller er jeg bare dum fordi jeg er nærig.....?
mvh M@X 2.0[/green]


Jeg vil mene at du bare er en fornuftig jyde der kan vurdere tingene ganske fornuftigt !!!
Svar
#22
Du er da bestemt ikke dum M@x, du gør jo det samme som mig [Big Grin]

Men bortset fra det, så tror jeg du ville påskønne en Spuhr montage hvis du fik den. Det er ved dagligt brug man indser hvor gennemført den er, og hvor høj kvalitet den har.

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#23
Man køber hvad hjertet og pengepungen har behov for. Hvis vi alle sammen skød med Rem700 og 308 eller mauser large ring og 3006 toppet med en fontaine 4x32, så ville livet være kedeligt
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by M@X 2.0

Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Tjaae, det er sådan set rigtigt nok. Jeg synes også Spuhrs montage er den bedste til alt det den kan. Men der er nu mange montager der klarer at holde en kikkert fast på en riffel, så hvis man kan nøjes med det, behøver man ikke Spuhr.

Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.


[Smile][Smile][Smile]
Jeg er nærig, jeg kan godt finde ud af at rette min kikkert op. Jeg har ikke behov for at skænde dimser på siden af montagen da jeg har 100 mm frit centerrør at gøre det på. Jeg behøver ingen bubblelevel for at holde kikkerten i watter, jeg er ikke overbevist om at Spuhr gør noget positivt for min sammenkobling af min 20.000 kr kikkert til min 15.000 kr riffel som Leupold Mark 4 ikke kan......er jeg så dummere end dem der køber det dyreste fordi de tror det er bedre......eller er jeg bare dum fordi jeg er nærig.....?

Sid ikke inde når alt håb er ude....

mvh M@X 2.0


Lille ven, lad nu være med at spørge så meget om hvorfor. Bare erkend [B)][B)][Wink][Big Grin][Big Grin]


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#25
Egentligt fatter jeg ikke alt det der fis med at kikkerten skal sidde i vatter i forhold til selve riflen. Det vil da bare for mange, betyde at den ikke får lov til at "falde på plads i skulderen"
Rigtig mange af dem der skyder meget konkurrence, har faktisk en grum tendens til at vælte riflen ind mod kinden. Fordi de derved får en mere afslappet skydestilling.

Faktum er vel at bare selve krydset i kikkerten holdes i vatter når man skyder. Så er de få mm sideværts fejl, fuldstændig irrelevante.

Det man dog kan konstatere, er at et tilt af riflen ind mod kinden, hvor sigtemidlet stadig er i vatter, vil ved indskydning på 100-200m faktisk medføre at en stor del af "spinndriften" kompenseres på de meget lange afstande.


Hvis en lyddæmper er en våbendel, så må en gummistøvle være en legemesdel
Borger i en bananrepublik, hvor myndigheder og bandegrupperinger, udviser en forbavsende lighed
Svar
#26
n/a --- afsted ud til CNC maskinerne og fræs nogle gode "Nielsen" montager .. [Big Grin][:p][:I][^] til fornuftige penge (så sonderjudske nærighoveder også kan være med )

Det under mig ikke at M@x taler om lave montager, personligt har jeg ikke det problem .. [Wink]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)