Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Photobucket vil have penge !
#21
Tak for nogle af svarene McQuolle.
Personligt synes jeg det er ærgerligt, hvis Høgen er ude af VTF med en bitter smag for jeg har nydt uendelig mange timer den sidste halve snes år her på forum - derfor er jeg utrolig taknemmelig.
Der er ingen sites jeg har brugt mere tid på end denne - fordi det ER den bedste, så jeg håber virkeligt at vi kan bevare den vidensbase, som den indeholder og at vi kan bevare et aktivt forum.
Desuden gider jeg fandme ikke gå så meget på jagt, hvis pludselig jeg får en masse enstra tid fordi VTF er død[Sad!]
Svar
#22
Vi ved ikke noget konkret om planerne for fremtiden, så vi kører VTF videre efter de samme retningslinier som vi har gjort hele tiden, og som det tidligere moderatorkorps gjorde. Vores udgangspunkt er også at VTF skal forblive som det er, bare meget gerne på en ny platform. Når har noget konkret at fortælle skal vi nok komme med det.

MvH
Morten

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v603/S...rdlogo.gif [/IMG]
.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
MvH
Morten


.22lr, .22wmr, .17hmr, .243Win, 6,5x55, .308Win, 9,3x62
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by Leo

Tak for nogle af svarene McQuolle.
Personligt synes jeg det er ærgerligt, hvis Høgen er ude af VTF med en bitter smag for jeg har nydt uendelig mange timer den sidste halve snes år her på forum - derfor er jeg utrolig taknemmelig.
Der er ingen sites jeg har brugt mere tid på end denne - fordi det ER den bedste, så jeg håber virkeligt at vi kan bevare den vidensbase, som den indeholder og at vi kan bevare et aktivt forum.
Desuden gider jeg fandme ikke gå så meget på jagt, hvis pludselig jeg får en masse enstra tid fordi VTF er død[Sad!]



Jeg er ganske enig med dig Leo. Dog kender vi ikke til nogen bitterhed nogen steder [Wink]

Det ændrede ejerskab var en overraskelse, for os i 2017, og det efterfølgende generationsskifte i Diana, som er refereret i dagspressen, gør at vi skal etablere nye kontakter. Men ønsket er at få de historiske VTF-data over på en ny platform, som nævnt ovenfor. Det arbejder vi stenhårdt på.

Mvh Pete
Svar
#24
kiggede i et andet forum med helt andre ting .. men samme photobucket problem
-> der er add-on's for forskellige browsere der skulle gøre fotos synlige igen (er selv ved at prøve et af dem til FF)

Chrome:
https://chrome.google.com/webstore/detai...nfo-dialog

FF:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox...t-fix/?src="api

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by pete1234

Citat:quote:

Originally posted by Leo

Tak for nogle af svarene McQuolle.
Personligt synes jeg det er ærgerligt, hvis Høgen er ude af VTF med en bitter smag for jeg har nydt uendelig mange timer den sidste halve snes år her på forum - derfor er jeg utrolig taknemmelig.
Der er ingen sites jeg har brugt mere tid på end denne - fordi det ER den bedste, så jeg håber virkeligt at vi kan bevare den vidensbase, som den indeholder og at vi kan bevare et aktivt forum.
Desuden gider jeg fandme ikke gå så meget på jagt, hvis pludselig jeg får en masse enstra tid fordi VTF er død[Sad!]



Jeg er ganske enig med dig Leo. Dog kender vi ikke til nogen bitterhed nogen steder [Wink]

Det ændrede ejerskab var en overraskelse, for os i 2017, og det efterfølgende generationsskifte i Diana, som er refereret i dagspressen, gør at vi skal etablere nye kontakter. Men ønsket er at få de historiske VTF-data over på en ny platform, som nævnt ovenfor. Det arbejder vi stenhårdt på.

Mvh Pete


Det hedder "benhårdt" - du er nok miljø skadet[Big Grin]

CP
[Image: ajbutton.gif]
.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 7x57R - .308 -.300 WM - 8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#26
[?]

Born to HUNT forced to work
Born to HUNT forced to work
Svar
#27
Test

Born to HUNT forced to work
Born to HUNT forced to work
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)