Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Definitionen på en autist
#21
Citat:quote:

Autisme er et psykisk handicap - en gennemgribende udviklingsforstyrrelse - der rammer ca. 6 pr. 1000 personer.


[center][Big Grin][Big Grin][Big Grin][/center]

FEDT - så ender vi på cirka 1200 danske brugere!!!! (anslået ud fra ca. 200.000 våbenejere...)

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#22
jeg kan godt lide den der formulering: "gennemgribende udviklingsforstyrrelse" ----
Riffelautist er altså ikke noget man bliver, det er en "forstyrrelse i ens udvikling" det kunne godt tyde på at tilstanden er uhelbredelig[Big Grin]

Man kan også være Cykel-autist, jeg var lige på besøg hos en (fjern) bekendt..

Han havde 3 cykler i stuen... hvoraf de 2 hang på specielle beslag på væggen (ring a bell, does it?)!
Den tredje havde sit eget tæppe at stå på, lige indenfor døren til forgangen... den skulle jo ud og luftes mindst 1 gang om dagen, og dækkene kunne jo godt være lidt fugtige når den kom ind.. beskidte DET var de ALDRIG... cyklen (bygget med MEGET kulfiber og titan og alu) blev vasket af og renset HVER gang den havde været ude.. (minder DET jer om noget[Big Grin])
Udover det havde han mindst 3 cykler mere i garagen + løsdele til ihvertfald wet par stykker mere.. (Jeg går og skruer nogen sammen til venner og bekendte... mumlede han...)
Kone og børn havde også deres egne cykler, men de fike IKKE lov til at komme ind i stuen.. Samlingen af private videooptagelser fra "Touren" var imponerende... Der var da også lidt "trofæer" på væggene i form af pokaler og lignende...
Jeg følte mig næsten helt hjemme...

OG SÅ HAVDE HAN IKKE EEN ENESTE TILLADELSE !!!!!!!!![Sad!][Sad!]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#23
En sand optimist kan se det positive i alt! [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/ Novicen
Svar
#24
Kiggede lige på numre og fandt frem til flg.

fastnet tlf. = 2 kalibre og 1 model
mobil = 3 kalibre og 1 model
konens mobil = 3 kalibre og 1 model
sønnens mobil = 1 kaliber og 2 modeller
datterens mobil= 1 kaliber og 1 model
hus nr. = 1 model
dankort 1 = 1 kaliber og 1 model
dankort 2 = 1 kaliber
Bil nr. = 2 modeller

cpr.nr - konens[:I] indeholder flere kalibre og modeller, men de gælder vel ikke

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)