Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tattoo?
#21
Tja enhver riffeljæger må vel have en kopi af den første 16-ender+ kronhjort på brystet eller??

Ville squ hellere bruge pengene på en ordentlig riffel eller måske noget andet.

Gad vide om ikke der snart dukker en af-art af branding op, der handler om sår efter skud.....man kan betale i dyre domme for at få påført sig et synligt skudsår på et ufarligt sted - en "snitter"...[B)]

En "discount-snitter" kunne være lavet med Boller i Selleri fuldkappet 6,5x55 mens en "prestigesnitter" kunne være lavet med en håndladet autistkaliber - evt. en hjemmeladet og hjemmestøbt 458 lott eller lign...?

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#22
Jo flere tatoveringer jo mere ser det ud som om at stikket er taget ud i overetagen... Det er noget som hører umodenhed/ungdom...[^]
Man risikerer endvidere at udvikle allergi for farvestofferne, og skal så have skrællet huden af senere i livet...[xx(]

[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#23
Sidder her i midt i en influenza [xx(] og glæder mig over beretningerne om bukkejagten - tillykke til jer der har haft held der. Bliver dog lidt trist til mode over reaktionerne på spørgsmålet om tatoveringer. [B)] Med fare for at blive stemplet som rocker, tugthuskandidat, mindre mentalt bemidlet eller det der er værre vil jeg blot sige, at der er da ikke noget at sige til at der er krig og ufred i verdenen når så lille et emne som tatoveringer kan afdække så stor en grad af intolerance som der er set i denne tråd [Sad!][Sad!]. Min tatovering - som jeg er glad for - fik jeg lavet efter lang tids overvejelser der startede i New Zealand - men jeg valgte at få lavet den herhjemme så jeg vidste at sikkerheden var i orden (sterile nåle - handsker på tatovøren - rene lyse lokaler mv.) og jeg var hverken fuld eller umoden da jeg fik den lavet! Jeg kunne ikke drømme om at påtvinge andre samme udsmykning - det er mit personlige valg og jeg taler ikke nedsættende om dem som ikke har tatoveringer. PRINCIPIELT er der vel ikke den store forskel på at ha' en tato eller at gå med en bestemt cap med et bestemt logo eller ha' et bælte med et særligt bæltespænde eller få fremstillet egne patroner med et særligt logo??? [Wink]

/ Novicen
Svar
#24
hört [Smile]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#25
Enig!!
Vi skal vel ikke have en mimimuhammedkrise over noget så banalt som tatoveringer.
helle for at være den første med DRALF logo på armen[8D][8D][8D]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#26
ÖV DU! Jeg får ikke lov - og kima får ikke plads [Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

ÖV DU! Jeg får ikke lov - og kima får ikke plads [Big Grin]



Kima....Han hedder altså KimHA [Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#28
Tatoveringer kan give mulighed for at 100% at hellige sig jagt og andre våbenrelaterede interesser [Big Grin]

Så M@X få dig et Dralf logo i panden og din lykke er gjort [Big Grin]

http://www.berlingske.dk/business/artikel:aid=730584/

Hmm hvis disse sad på min kone ville jeg nok blive lidt småforvirret - ham den slanke på benet gør at jeg på en aller anden måde ikke er alene [8D]

[Image: katrineDSCN7179-300.jpg]

[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#29
Citat:quote:

Bliver dog lidt trist til mode over reaktionerne på spørgsmålet om tatoveringer.

Ja, men der blev faktisk spurgt om, hvad vi mente om tatoveringer.
Citat:quote:

Ville enlig lige spørge... Hvad mener i gæve folk om tatoveringer, God Dårligt Spild af penge

.
Personlig er jeg ligeglad med om folk har tatoveringer eller ej.
Men i forbindelse med mit job har jeg set mange eksempler på at tatoveringer giver problemer. Mange unge mennesker der får en tato. ofte i en brandert eller et kort anfald af ubetænksomhed, gruppepres
m.v., fortryder det bittert senere. Det er synd når en ung mand/kvinde, på den måde får hæmmet sine muligheder og dermed forstærket sine problemer.
Jeg har muligvis en gammeldags holdning, men den er præget af den verden vi lever i.
Man kan ikke sammenligne med et logo på en kasket.
Principielt er en tatovering for livet. Hvis den skal fjernes, bliver det ofte noget juks.
MVH

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#30
Citat:quote:

Det er synd når en ung mand/kvinde, på den måde får hæmmet sine muligheder og dermed forstærket sine problemer.

Tjaa - hva' skal man sige? Fordomme trives åbenbart i bedste velgående - og har man en tatovering er man åbenbart kriminel, ude i problemer, mindre begavet ..... Man kan jo godt have en mening om et emne uden at være nedladende. Du har din holdning og jeg har min - tror ikke vi bliver enige om emnet.

/ Novicen
Svar
#31
Citat:quote:

ham den slanke på benet gør at jeg på en aller anden måde ikke er alene


Hvad mener du 1/2 auto,har du da også ben uden knæled....[?][Big Grin][Big Grin]

Iøvrigt mener jeg at tatoveringer er helt ok,jeg har ikke selv(og skal heller ikke ha') nogen,men hvis folk er klar over hvad de gør,så er det fint med mig.Jeg syntes da også at det kan se sexet ud på en pige(ikke at jeg ser efter piger-SLET IKKE[Wink]) med en lille tatovering,men hvis det er f.eks.et kæmpe "røv-gevir" så er det måske for meget.Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#32
Lidt bodypaint kan vel også gøre det..............fornemmer jeg noget med Pink Floyd [Big Grin]
[Image: pink_floyd.jpg]


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#33
Hvilken forband er nr. 2 fra højre i [^]

JPL
JPL
Svar
#34
Kop-forbandt............hvis der er noget der hedder det...........
Men jeg er altså stadig ikke murer (selv om M@X bli'r ved med at hævde det).


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#35
Jeg tager Bermuda trekantet....sådan én har jeg aldrig prøvet før[8D][:I]

LANI

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#36
Ang. bodypaint: Imponerende teknik - det ser da flot ud!
Citat:quote:

(ikke at jeg ser efter piger-SLET IKKE)

Og jeg hverken ryger, drikker eller går med drenge [Wink]

/ Novicen
Svar
#37
Citat:quote:

Og jeg hverken ryger, drikker eller går med drenge


Nej,din eneste last er måske at du sommetider omgår sandheden lidt lempfældigt....[Wink]
Hilsen Ulrik
Svar
#38
Citat:quote:

Og jeg hverken ryger, drikker eller går med drenge


Klart klart[Wink]

LANI

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#39
[Image: bodyart.jpg]
Svar
#40
Citat:quote:

og kima får ikke plads



Tror nok jeg kan finde en plet på inderlåret,men jeg skal ikke have flere
Citat:quote:

Kima....Han hedder altså KimHA



De var ikke kommet til landet da jeg fik mine tusser[:I]jeg skammer mig ikke over dem, men er heller ikke specielt stolt af dem, jeg er/var ikke hverken kriminel eller specielt dum(synes jeg selv),men dengang for ca. 25 år siden var det meget normalt i de kredse jeg dengang færdedes i, exsømand, ex proff soldat og langturschauffør med hang til 3 af de bedste ting der dengang fandtes, fast bikes, fast fights and fast women.
Når unge mennesker spørger om det gør ondt osv. fordi de selv overvejer at få nogen, svarer jeg gerne at de skal huske at de ikke kan vaskes af og hvis de endelig vil have en, så få den lavet hvor den kan skjules, det ser lidt dumt ud i sommerskjorte og slips og så tatoveringer overalt på underarmene

Mvh Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)