Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
BUKKEJAGTEN 2006
#41
Se der er sku da et trofæ der er værd at prale med. Dermed ikke sagt at de andre ikke er det men her kan vi vidst godt blive enige om at den er noget specielt.
Du har ikke flere billeder af "fangsten" ??

Be cool... Or put on some more clothes
http://www.jaegerliv.dk En portal til jægeren..
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#42
[quote]Originally posted by Swift

Denne buk blev skudt i aftes (imellem regnbygerne) af skytten på ”Gjessinggård”.

Ulige 10`ender!

Swift
Flot Buk, det er vel sådan en fætter vi alle drømmer om. [:p] der er bare for langt imellem at man ser sådan en buk. Hilsen Steen
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#43
En af gutterne kom lige forbi til en kop øl i aftes, medbringende den her [IMG][Image: DSC_0010.jpg][/img]
Den er skudt i det vestjydske i mandags(derfor hovedafmonteringen)
Den ville jeg gerne have mødt[:p]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#44
Så fik jeg ham[Big Grin]
Efter mange søvnløse nætter og timers venten fik jeg ham jeg næsten missede[xx(] d 16 maj, vi fandt et næsten lægt strefsår under bugen.
Skudt 27/5 kl. 0920 med en 10,7 g Norma Swift cal. 308. fin seksender ca. 3 år gammel
[IMG][Image: P5273128.jpg][/img]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#45
For satan Kim - det er noget af en spidsbuk du har fået dig og så med 6 spidser. Tillykke med den [:p]
Husk hvad jeg sagde - alt kommer til den der venter [Smile]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#46
Det er nogle päne bukke i myrder derovre - tillykke med dem!

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!...og...det er muligt, at jeg ændrer holdning, men det rokker IKKE ved det faktum, at jeg har ret! Og jo - jeg har mine problemer med det modsatte af kön....


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#47
Tillykke med den Kima den er rigtig flot[Big Grin]

Citat:quote:

Husk hvad jeg sagde - alt kommer til den der venter


Håber du har ret har ikke set buk siden d. 17 og den skødnaboen for snuden af mig[xx(][xx(]

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen
Mvh
Sneppen
Svar
#48
Citat:quote:

skødnaboen

skodnaboen.....[Wink]
Hilsen Ulrik
Svar
#49
Også et stort tillykke herfra.
Det er godt nok en pæn buk.[:p]

Kai

Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#50
Citat:quote:

Husk hvad jeg sagde - alt kommer til den der venter

Så venter jeg kun på flere skydere, Ferrarien, 5 flasker Laphroig og en yngre kone[:p]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#51
@Kima,

for satan hvor er det en flot buk!

Tillykke med den, fra "fyns land".

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#52
Nå er du hjemme allerede [Wink][Big Grin]

Den gamle havde vel en aftale ved 18 tiden........

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.

[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...kaLogo.jpg [/IMG][Image: Afslret.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#53
Højen, er en remise på en lille bakke ned til suså-ådalen. Her har der stort set hvert år holdt en pladsbuk til. For et par år tilbage blev højen udvidet med beplantning hele vejen rundt. I foråret, havde næsten halvdelen af de små buske og træer fået en ruske-tur af en buk, som jeg har haft høje forventninger siden. For et par dage siden, da jeg sad i en stige ca. 500m væk, så jeg en buk gå rundt ved højen, jeg kunne kun se at den var stor både kropsmæssigt og hvad angik dens opsats. I morgens skulle det prøves. Efter at have set på en gaffelbuk i bast i 15 min, kom der pludselig en mindre buk springende ud mellem buskene med en noget større buk i hælene. De forsvandt så hurtigt som de var kommet. Bastbukken panikkede og løb 50m væk, men da den alligevel var interesseret gik den efter de to andre. 7min efter kom "den store" jagende afsted med bastbukken, de løb forbi mig et stykke væk. Forfølgeren standsede og lod sin vrede gå ud over nogle tilfældige siv og planter, som blev slynget flere meter op i luften. Jeg sad et øjeblik og overvejede om jeg skulle vente og se om der kom mere underholdning, men da den stod med siden til, bød et skud sig som jeg ikke kunne sige nej til. 150m fra mit tårn, fik bukken fra højen ikke flere buske og træer på samvittigheden. Tilgengæld kan den se frem til at blive hovedmonteret og skulle lægge ører til denne stadig bedre historie, hver gang nogen spørger dens banemand [Big Grin][Image: b64dfdb9f8.jpg]
Svar
#54
Fy for søren en flot buk...tillykke.

Den har en utroligt flot farve og flotte sprosser. Wauv.

Jeg har endnu ikke skudt buk i år, men har store forhåbninger for jeg er lige flyttet til Bornholm og har fået tiltusket mig 40 ha jagt ganske gratis!![Smile] Har flere gange set en fin spidsbuk, som dog stadig er i bast. Han har ca. sat op i ørehøjde så mon ikke han ville have godt af at få et par år mere på bagen...??

Kalle
Svar
#55
Takker [Big Grin] Lyder lækkert med et bukkerevir på Bornholm, det er faktisk et af de steder i landet, som ifht. arealet har leveret flest medalje-bukke. Knæk og bræk med det
Svar
#56
Tillykke med bukken, Kim, du forstår at bevare og udvide spændingen.

Hvor mange får egentlig muligheden for at jagte sådan en buk, og så hele to gange [:p]

Også et stort tillykke med din buk, RAW, sådan én tror jeg heller ikke jeg ville gemme [Wink] Tænk på hvor mange træer du har reddet [Smile]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#57
Nu har jeg fulgt instruktionerne for indlæggelse af billeder[Sad!]
og jeg får kun nogle små frimærker at se! det er altså ikke spec. enkelt med det den der photospand!

rigtige "autistfamilier"
holder lørdagshygge ved ladebordet.!
Svar
#58
Det er sku nogle pænt store bukke i skyder. Skyder i kun så store eller "tør" i ikke vise de lidt mindre. Eller er bestanden bare så flot i år?

Be cool... Or put on some more clothes
http://www.jaegerliv.dk En portal til jægeren..
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#59
jeg har slet ikke skudt nogen[Sad]

LANI

Its better to have a need not, than to need a have not!!!
Mvh.LANI



Svar
#60
Tja, i aftes fik jeg nummer 2 buk i år [Big Grin]

En nydelig gaffelbuk med tykke stænger et stykker over ørerne[Big Grin]

.....når bare man har nok penge og krudt.....så går det ikke aldrig helt galt :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)