Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
For satan da!
#21
[:I].................hvis alt andet svigter - så læs brugsanvisningen!...........shame on me!
Jeg er dog meget tilfreds med det Hvide Vaselineolie og så har jeg temmelig meget af det.


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by ID

[:I].................hvis alt andet svigter - så læs brugsanvisningen!...........shame on me!
Jeg er dog meget tilfreds med det Hvide Vaselineolie og så har jeg temmelig meget af det.


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]



Hej ID.

Så sidder dit tapet godt fast på væggen.[8D][8D]

Venlig hilsen

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#23
Øhh - you missed me[?]


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#24
Citat:quote:

Jeg er dog meget tilfreds med det Hvide Vaselineolie


Ja jeg troede også det var et våbenforum, men engang imellem er en bøsse en bøsse og andre gange et gevær???

Get it now!!
Svar
#25
Ok, så er jeg med [Smile]

It takes one to know one!


Amatuers practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#26
Jeg troede godt nok at bøsser er noget man skyder homoseksuelle med[B)]

PS. Det kan godt være One Shot skulle være ok.
Har dog selv oplevet fænomenet med fastklemte hylstre OGSÅ efter den såkaldte tørretid[xx(]
Efter en del eksperimenteren frem og tilbage med forskellige smøremidler endte jeg op med Hornady´s Unique.
Det er en slags "blødt" fedt der påføres hylstrene med "klør 5".
Jeg her efter overgangen til dette ikke haft et eneste hylster der har "sat sig" ikke endgang GECO 243win hylstre som er notorisk kendte for at sætte sig uhjælpeligt fast.

Nu er det ikke sådan at det rent statistisk er nogle få æsker hylstre der er tale om men et ret stort antal der gennem tiden er kalibreret[Wink]
Tællevægten på jobbet viste 6 cifre da indholdet af "spanden" med afskudte riffelfænghætter blev vejet sidst......[:0]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)