Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sindsyg eller bare rigtig autist ;-)
#21
Og jeg har set 7x64 blive afskudt i .270 win - skytten klagede sig gevaldigt, så mon ikke han kunne mærke det [?]

JPL
JPL
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Trotyl

Og jeg har set 7x64 blive afskudt i .270 win - skytten klagede sig gevaldigt, så mon ikke han kunne mærke det [?]

JPL



Jeg ved det ikke - men det var ikke ham selv der opdagede det - men en fyr der fik de afskudte hylstre. Nu var skytten også falck mand, og de ved nok lige så meget om skydevåben som politifolk - så man ved aldrig....:-) Jeg har tidligere lavet .32 ACP piber ud af alm. 7.62 løb. De er ganske vist en smule for små - men de skyder glimrende og viser ikke tegn på for højt tryk eller for voldsom repetering.

/Henrik
Svar
#23
Citat:quote:

og de ved nok lige så meget om skydevåben som politifolk - så man ved aldrig....:-)


He he,Lani og Takleberry-hvad siger i til dén.....[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][8D][8D]
Hilsen Ulrik
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Citat:quote:

og de ved nok lige så meget om skydevåben som politifolk - så man ved aldrig....:-)


He he,Lani og Takleberry-hvad siger i til dén.....[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][8D][8D]



Jamen hvad hulen tror du da, at jeg kommer her for [Wink][Big Grin][Big Grin][Big Grin][8D][8D][Wink]

(men bortset fra det, så er det desværre rigtig nok [}Smile])

Okay, summa summarum: Jeg har tilsyneladende en riffel, som er lavet af Trabant-metal, hvor pibe og låsestol er "limet" sammen og med et skæfte der er alt for lille [:0]

Citat:quote:

Han rådede mig til at lade være. Låsen kunne godt holde, men krudtgasserne ville ryge bagud, da den åbenbart ud over ventileringen på højre side var bygget med bagud ventilering af overtryk. Han mente dette ville gøre den ubehagelig at skyde med - ligesom hans erfaring var, at det ville give fødningsproblemer pga lukkeafstanden og den længere patron


Okay har lige "bygget" mig en .22 Mag. dummy og ja, der er ikke meget plads at give af, men det er dog stadig fuldt muligt. Altså riflen forbliver jo enkeltskuds, så altså hele konceptet er heller ikke at afgive flere hurtige skud efter hinanden...

og lige mht. overtryk... Jeg tror ikke at en bøssemager som NP Nielsen vil risikere sit gode navn og rygte, hvis det var et reel problem...

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#25
Citat:quote:

He he,Lani og Takleberry-hvad siger i til dén.....


Jeg siger....man behøver åbenbart ikke at vide ret meget om våben, for at kunne ramme løbene hjort på 100 m med èns 9mm USP [Wink]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#26
Citat:quote:

Jeg siger....man behøver åbenbart ikke at vide ret meget om våben, for at kunne ramme løbene hjort på 100 m med èns 9mm USP




Det var en opspringer,en 9mm kan slet ikke skyde 100 meter uden at ramme jorden mindst een gang inden målet.....[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Hilsen Ulrik
Svar
#27
[}Smile][}Smile][Big Grin][8D]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#28
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Jeg siger....man behøver åbenbart ikke at vide ret meget om våben, for at kunne ramme løbene hjort på 100 m med èns 9mm USP [Wink]

LANI



LANI hvad hulen har du proppet i din USP, så den overholder energi/vægtkrav til hjort [:0][8D][Wink]

og os 2 imellem - hvis du har mere af det skyts, så lad lige mig prøve et par stykker også [Wink]

Mvh

Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
#29
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Jeg siger....man behøver åbenbart ikke at vide ret meget om våben, for at kunne ramme løbene hjort på 100 m med èns 9mm USP [Wink]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....



HA HA HA - Kanon iagtagelse der ![Big Grin][Big Grin][Big Grin][8D]
Jagt, gamle våben
Svar
#30
Citat:quote:

Originally posted by rex93

Citat:quote:

Originally posted by Lani

Jeg siger....man behøver åbenbart ikke at vide ret meget om våben, for at kunne ramme løbene hjort på 100 m med èns 9mm USP [Wink]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....



HA HA HA - Kanon iagtagelse der ![Big Grin][Big Grin][Big Grin][8D]



hva faen...Lever du endnu? [Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#31
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Citat:quote:

Originally posted by rex93

Citat:quote:

Originally posted by Lani

Jeg siger....man behøver åbenbart ikke at vide ret meget om våben, for at kunne ramme løbene hjort på 100 m med èns 9mm USP [Wink]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....



HA HA HA - Kanon iagtagelse der ![Big Grin][Big Grin][Big Grin][8D]



hva faen...Lever du endnu? [Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead



Yes Sir......

Men - jeg er bare musestille...!
Jagt, gamle våben
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)