Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ræve - 2006/07!
Hej Swift,

Tillykke med Mikkel....
Svar
Flot Swift [Smile] Nu må der da snart være nok til konens pels [Wink]

MVh
Takleberry

People demand freedom of speech as a compensation for the freedom of thought which they seldom use
Svar
Hej Swift

And another one bites the dust..or should jeg say sne..With you "cleaning out" the Raeve i Danmark...I'll have to sende you a shipment of Coyotes fra USA til keep you shooting.[Big Grin][Big Grin]
We would'nt want that riffel barrel to cool off now would we?[Big Grin][Big Grin]

tillykke med Raeve[Smile][Smile][^][^]

Mvh..Eric
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
@ Eric. - Selv om det kunne være sjovt med lidt Coyote jagt i Danmark, tror jeg de ville blive lidt for dyre i kost. De ville jo æde alle vores ræve. [Big Grin]

Skytten på godset ringede lige her til aften, og meddelte mig at han også lige havde føjet en ræv mere på listen. [Smile]

Swift
Svar
Jeg sad her i eftermiddag i stigen i Nørrekæret, hvorfra jeg efterhånden har skudt et ret stort antal ræve.[Smile]

Pludselig kom han luskende ud af Enebærkrattet, og fortsatte over engen med retning imod planken som går over åen.

[Image: Raev001.jpg]
[Image: Raev004.jpg]
[Image: Raev005.jpg]
[Image: Raev006.jpg]

Efter det sidste billede, krydsede han åen og forsvandt ind i skoven 20 meter bag ved mig. Jeg så nogle enkelte glimt af ham, men jeg kunne ikke nå at ”fange” ham i kameraet.

Jeg døbte ham ”Nr. 20”![}Smile][Big Grin]

Swift
Svar
Det er nogle flotte billeder, Swift.
"Nr. 20" [?]
Vil det i praksis sige at hans dage er talte ?

JPL
JPL
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Trotyl

"Nr. 20" [?]


Han ville ha´ været ræv Nr. 20, som i denne sæson er blevet nedlagt på Godset hvis:

Han havde haft jagttid nu, og jeg havde siddet med en riffel i hænderne. [Smile]

Swift
Svar
Og hvis du kunne ramme[Big Grin]

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
Ja, man skal jo selvfølgelig ikke sælge skindet før bjørnen er skudt. [B)]

Meeen! – prøv lige at bemærk på billede nr. 2, hvor han stiller sig med siden til
på ca. 70 meters afstand. [:p]

Swift
Svar
Jeg observerede en ræv på naboens mark igår. Han var trukket i sommertøjet allerede.[xx(] Pelsen var væk på hele den ene side og lunten var bare en tynd pind. Han roder i naboens skraldespand ved højlys dag og reagerer ikke på tilråb.
Må nok hellere kontakte vildtkonsulenten nu......

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Member of TITANIC swim team 1912
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
Citat:M@x
Citat:quote:

Må nok hellere kontakte vildtkonsulenten nu......

hvad med at KONTAKTE naboen for at aftale hvem af jer der giver den en kugle? Skal den stakkels mikkel ikke udfries af sine pinsler hurtigst muligt?
At lade være med at skyde en skabramt ræv ! kan det ikke sidestilles med undlade at eftersøge anskudt vildt?

Mvh unr
Svar
Citat:quote:

Originally posted by unr

At lade være med at skyde en skabramt ræv ! kan det ikke sidestilles med undlade at eftersøge anskudt vildt?

Mvh unr



Ikke helt. At en ræv har skab er noget der forekommer i naturen uden at mennesker er indblandet. Anskudt vildt er en menneskeskabt situation og skal selvfølgelig straks følges op med handling.

Naboen har fået lov til at aflive den....

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Member of TITANIC swim team 1912
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
Så lykkedes det. Skabræven er aflivet. Billede følger.

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Member of TITANIC swim team 1912
[Image: IMG_0425.jpg?t=1164731341]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)