Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
1 September
#21
hej hog

det vil gøre det nemmer at finde dig hvis du monterer den ny skudte

bambi på hd èn og invitere den en tur med i mosten (plus det vil give dig en hel del street respekt)[Wink][Wink]

ps jeg er på en gl kawasaki zx10
Svar
#22
Det er fysisk umuligt at få anbragt både Hog og en nyskudt spidshjort på Hog`s puch maxi, den kan ikke være i mælkekassen[Big Grin]

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#23
Jeg skal op og ligge i Roskilde Fjord med to af gutterne. Vi tager derop torsdag eftermiddag, og laver camp og lægger lokkere ud. Så varmes der boller i curry, og fortælles løgnehistorier. Det skal nok blive hyggeligt.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#24
Nu ved jeg tilfældigvis at Jacob ikke lider af misundelse, men han måtte sælge sin cykel af nød og har siden fået dame i huset som ikke tillader en ny. Hun er mere til juledekorationer lavet på grundlag af et hjortegevir, så i år skal det være en 24 ender så der kan bores hul til et lys for hver dag på julekalenderen. Så, uden misundelse - knæk og bræk i Polen.

Til Langebo.
Du ved vist ikke hvad jeg kan finde på!!

Citat:quote:

Originally posted by Sako

Det er fysisk umuligt at få anbragt både Hog og en nyskudt spidshjort på Hog`s puch maxi, den kan ikke være i mælkekassen[Big Grin]

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!



Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#25
[quote]Originally posted by Hog

Nu ved jeg tilfældigvis at Jacob ikke lider af misundelse, men han måtte sælge sin cykel af nød og har siden fået dame i huset som ikke tillader en ny. Hun er mere til juledekorationer lavet på grundlag af et hjortegevir, så i år skal det være en 24 ender så der kan bores hul til et lys for hver dag på julekalenderen. Så, uden misundelse - knæk og bræk i Polen.

Tak og selv knæk og bræk

Mvh. Jakob

Så længe der er bly i luften er der håb!
Mvh. Jakob

Svar
#26
Jeg var lige her i formiddags ude og lave ”skjul” på engen, som ligger ud til Mariager fjord.

Der sad ca. 100 grågæs på engen da jeg ankom.

De må godt komme igen i morgen.

Knæk og bræk![Smile]

Swift
Svar
#27
Er du med i jagten på "Overgård" ?
MVH

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#28
Citat:quote:

Originally posted by knerik

Er du med i jagten på "Overgård" ?


Nej, men min eng ligger tæt derpå. [Smile]
Den grænser ud til ”Ajstrup bugt”, neden for Vesterskov mark.

Swift
Svar
#29
Kender godt området. Da jeg var barn, havde mine forældre et stykke eng i området.
Måske kender du "jagthytterne" Den rødmalede, (den længst øst på)
har jeg lejet for nogle år, men bruger den bare som fritids og fiskerhus da fjorden udenfor er reservat.
Mariager fjord er et dejligt område, men meget ærgeligt at store dele af yderfjorden for nogle år siden blev omdannet til reservat.
Kun "Treskelbakken" og "Pletten" gik fri.
Knæk og bræk i morgen!
MVH

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#30
”Zita” og jeg var ved at blive GAK af at se og høre på Gæssene hele morgenen, dog uden at vi fik en eneste på skudhold![xx(]

Her ses en flok Grågæs, som havde slået sig ned ud for naboengen.
[Image: 1.jpg]

Lige inden jeg tog hjem kl. 8, skød jeg 2 Spidsænder.[Smile]
[Image: 1-1.jpg]

/Swift
Svar
#31
Hmmmmker, jeg ynker lige lidt her fra mit sygeleje [Sad]

I går fik jeg en usædvanlig kraftig hovedpine, og gennem tiden er det noget jeg har lidt en del af. Denne her gang er det dog værre end nogensinde, med høj feber og hede/kuldeture til følge. Så da jeg i nat vågnede endnu en gang, slog jeg vækkeuret fra da jeg måtte se i øjnene at jeg ikke skulle på jagt [V]

Knæk og bræk til jer der var afsted, og til dem der skal på igen i aften.

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#32
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Hmmmmker, jeg ynker lige lidt her fra mit sygeleje [Sad]

I går fik jeg en usædvanlig kraftig hovedpineDet vil de fleste da anse for positivt(men dog usansynligt9, og gennem tiden er det noget jeg har lidt en del af. Denne her gang er det dog værre end nogensindeEr det da så hårdt at være nygift. Normalt er det da de langhårede der lider af disse undskyldninger, med høj feber og hede/kuldeture til følge. Så da jeg i nat vågnede endnu en gang, slog jeg vækkeuret fra da jeg måtte se i øjnene at jeg ikke skulle på jagt [V]

Knæk og bræk til jer der var afsted, og til dem der skal på igen i aften.

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead



jbn
Svar
#33
Vi må vel konkludere at G.D. har det ligesom mange kvinder. Han kan ikke foretage sig noget som helst når han har hovedpine, f.eks gå på jagt.[Sad!]

Frisk luft plejer ellers at hjælpe [Wink]

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Member of TITANIC swim team 1912
[IMG] http://img.photobucket.com/albums/v487/4...Dakota.gif [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#34
HEJ MEDJÆGERE.
Er det kun Swift der kan vise lidt stemnings-billeder fra morgenstundens jagt. Mens vi andre måtte passe vores arbejde.
Mvh. Steen
Er bare træt af de gratis billedsider.Nu med egen hjemmeside: http://www.bukkedage.dk
Svar
#35
Jeg vil da godt give mit besyv med. Det er godt nok ikke jagt i den forstand men lidt alligevel... Bare på fisk
Jeg tog ud efter fladfisk i stedet og det blev til 2 pæne skrubber en ung knurhane som straks røg ud igen.
[Image: Fisketur1-9-2006003.jpg]
[Image: Fisketur1-9-2006007.jpg]

Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
#36
Min hund blev aflivet i januar og en ny købt i marts. Det har rykket noget for at komme ud i mosen og se hvad der rør sig, men Jake er slet ikke klar endnu (7mdr.). Men i dag var vejret dejligt, og aftrækkerfingeren kløede, så jeg benyttede lejligheden til at teste, om hunden var skudræd. Jeg gik ud på hjørnet af marken, skød et skud, og fik konen til at gå stille og roligt ud til mig. Den eneste reaktion fra Jake var et "grouwf" da han stod ved siden af, og ikke rigtig kunne finde ud af, hvad det der høreværn på hovedet af mig var for noget[Big Grin]
Næste år derimod, så kan de der ænder og gæs bare vente sig[8D]

Panthera

Sic bisquitus disintegratum

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
#37
Hej alle
Min svoger og jeg var lige et smut ude omkring Kammerslusen ,der var masser af både ænder og gæs ,men desværre trak de ind de forkerte steder i forhold til os ,men lidt blev det da til .Vi fik 2 krikænder,1 skeand ,1 grågås ,og en enkelt dum krage blev det også til.

Hvorfor drive med stående hunde når det kan gøres med Spaniels.

Hilsen
Jan.
Nu med Ruhår
Nu også med 45/70.

Nu også med Bowtech Genaral 70#


Hilsen  Jan.
Svar
#38
Citat:quote:

Originally posted by Ulske

Jeg vil da godt give mit besyv med. Det er godt nok ikke jagt i den forstand men lidt alligevel...

Hvor har du fanget de nydelige skrubber?

[img=left]http://img70.imageshack.us/img70/348/billed8si.gif[/img=left]
Mvh.........Søren[img=right]http://www.marlinfirearms.com/Images/photo_336C.jpg[/img=right]
****************************************
Mvh. Søren
Svar
#39
Nykøbing Sj, tror jeg det ligner.. [Wink]

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#40
Det er fuldstændigt rigtigt. 1 point til dig.
De er taget tæt på Rørvig havn på det der hedder "Avesandet"

[Image: Fisketur1-9-2006006.jpg]

En lille sejltur på knap 6½ sømil fra Nykøbing, rundt om Rønnen og Nakke Hage i en god jævn til frisk nord-vesten vind. Dejlig tur i øvrigt. Desværre havde vi ikke mere tid da et arrangement i tøsens børnehave stod for døren, men vi havde ellers flere hug som bare ikke ville med op.
De er taget på ganske alm. bundtackle.. Dog med en sølvpirk i stedet for blylod og så med børsteorm på.

Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)