Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bare et spørgsmål om Blaser
#21
Jens er tidligere kommet med en lignende (skomager)statistik [Smile] - "vi" endte med at konkludere, at ifølge den statistiske udregningsmetode, var 2 skud med en cal. .223 det samme som et skud med cal. .446 (Wild Cat?)!
Og så kaldte de mig en abe og alt muligt!
Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by ID

Jens er tidligere kommet med en lignende (skomager)statistik [Smile] - "vi" endte med at konkludere, at ifølge den statistiske udregningsmetode, var 2 skud med en cal. .223 det samme som et skud med cal. .446 (Wild Cat?)!
Og så kaldte de mig en abe og alt muligt!
Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow



Forklaring udbedes....Tak !

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#23
Rart at se at man kunne få gang i debatørerne igen, det virkede de sidste dage som om alle holdt kartoffel-ferie.[Big Grin][:p]

r93
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Citat:quote:

Originally posted by ID

Jens er tidligere kommet med en lignende (skomager)statistik [Smile] - "vi" endte med at konkludere, at ifølge den statistiske udregningsmetode, var 2 skud med en cal. .223 det samme som et skud med cal. .446 (Wild Cat?)!
Og så kaldte de mig en abe og alt muligt!
Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow



Forklaring udbedes....Tak !

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com


Du skal da ikke have nogen forklaring Lars - det var da dig der kaldte mig en abe (såvidt jeg husker (citeret efter hukommelsen: jeg har set ham Jens, og tro mig, han har hår i hele hovedet - eller noget i den retning))
Med venlig hilsen
Jeg ser lige om jeg kan finde tråden
Her er den ene: http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...OPIC_ID=52
Jeg kan ikke finde det andet - såvidt jeg husker var det noget med storvildtsjagt.


Never Eat the Yellow Snow
Svar
#25
Forøvrigt mener jeg, at problemerne med Blaser er vildt overdrevne - man skal blot ta' sine forholdsregler.
Her er et klip hvor der afprøves en Blaser (godt nok en tidlig prototype). Læg mærke til hvordan skytten til venstre for Blaser-skytten, lynhurtigt reagerer (med at komme af vejen i en fart) det øjeblik det går op for ham, at der er noget galt.
Læg også mærke til at skytten med Blaser-prototypen faktisk slet ikke bemærker hændelsen.

http://www.toptu.net/videos/rpg7.mpeg

Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow
Svar
#26
Man kan godt se det er en prototype; de nye er blevet lidt kortere.
Det er åbentlyst at `Das Blaservolk``går op i skydningens ædle kunst.

Søren,manden uden en dass riffel[Sad]
"Once upon a time in the West"
Svar
#27
Hej ID

Hvis nogen kalder andre mennesker for aber kunne man godt mistænke
dem for at være darwinister, prøv at spørge?? Hvis ja, så er vi jo en del aber med en blaser eller en mauser i hånden!!
Svar
#28
Citat:quote:

..Her er et klip hvor der afprøves en Blaser (godt nok en tidlig prototype). Læg mærke til hvordan skytten til venstre for Blaser-skytten, lynhurtigt reagerer (med at komme af vejen i en fart) det øjeblik det går op for ham, at der er noget galt.
Læg også mærke til at skytten med Blaser-prototypen faktisk slet ikke bemærker hændelsen...


ham bagved får da tilbagestrøget hår [:o)]
Er det Iran-Irak første halvleg?
du godeste..er det nogens tænder der kommer fræsende ud af billedet til venstre?
Svar
#29
He he - først må jeg lige korrigere, Lars kaldte mig ikke for en abe, men indsatte et billede af en Bavian og påstod, at billedet lignede mig (til hans undskyldning, skal siges, at der var lidt mørkt i lokalet, da han besøgte mig).
For det andet; jeg har ikke en Blaser, men som jeg har skrevet i et tidligere indlæg: Når jeg bliver gammel og ikke mere gider assault'e våben, så køber jeg mig en Blaser (og tar' chancen [Smile])
Det må da være enormt spændende at ha' sådan en - går det den rigtige vej eller kommer den baglæns? - en ny form for Russisk Roulette [Smile]
Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow
Svar
#30
Citat:quote:

Originally posted by ID

He he - først må jeg lige korrigere, Lars kaldte mig ikke for en abe, men indsatte et billede af en Bavian og påstod, at billedet lignede mig (til hans undskyldning, skal siges, at der var lidt mørkt i lokalet, da han besøgte mig).
Med venlig hilsen


Never Eat the Yellow Snow



Nej Michael...Det var den røde numse der forvirrede mig (det lignede en bavian-mås), jeg kunne jo ikke vide at det bare var en rose [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#31
Citat:quote:

Og jeg der troede den med rosen var et politisk signal "op i rø... med socialdemokraterne" og så er det bare et simpelt forsøg på at efterligne en hunbavian. Jeg er skuffet .


Så lige andre steder på nettet kalder de ham for "Guns and Roses"

r93
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)