Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S&L M97 - fordele og ulemper
#41
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

Fedt med stål og træ... ikke noget plastic ala. fætter BR børneskyder.... [Wink]



Jo det er jo alt sammen en smagsag, jeg vil ikke låne min fætter BR ud til dig hvis du har tænkt dig at skyde børn med den [:0] [Wink]

MVH BlaserGun

Better have a gun not need it than need a gun not have it [Wink]
Svar
#42
Citat:quote:

Originally posted by BlaserGun

Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

Fedt med stål og træ... ikke noget plastic ala. fætter BR børneskyder.... [Wink]



Jo det er jo alt sammen en smagsag, jeg vil ikke låne min fætter BR ud til dig hvis du har tænkt dig at skyde børn med den [:0] [Wink]

MVH BlaserGun

Better have a gun not need it than need a gun not have it [Wink]



Det er faktisk ikke tilladt hverken at skyde børn eller låne sin riffel ud. At låne en B..... ud ville det vel også være ansvarspådragende ?

VH Søren

der iøvrigt er vild med plast, komposit, rustfri alskens nymodens tingeltangel.

Vegetar = oldnordisk for dårlig jæger
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#43
Citat:quote:

Originally posted by 308 komp

Det er faktisk ikke tilladt hverken at skyde børn eller låne sin riffel ud. At låne en B..... ud ville det vel også være ansvarspådragende ?


Nej og lige netop derfor ingen udlån. Med en bæretilladelse kan jeg ikke se det ulovlige i at låne ud. Jo herinde tror jeg du har ret i at der er en vis ansvarspådragelse [Wink]

MVH BlaserGun

Better have a gun not need it than need a gun not have it [Wink]
Svar
#44
Jeg vil ikke ligefrem kalde det for nogen ulempe, men her i den forgangne weekend skulle jeg lave lidt jagtammo til 97’eren i 300wm, det skulle så være med Hornady’s Interbond i 180 grain, men magasinlængde gør at den med denne projektil får en friflugt på godt de 3mm.
Skæftet skulle også modificeres for at 300wm piben overhovedet kunne monteres.

MVH BlaserGun
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)