Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Remington 700 P LTR
#61
Hey Carlos..

jeg har ligesom så mange andre fået stor iteresse for remington.. specielt remington LTR..
jeg har set at du har fundet den til 750 $ i USA.. kan du huske hvor ??

hilsen

Ziniac

Citat:quote:

Originally posted by carlos

Tak for svar Hatting. Jeg har set 700 LTR til 750$, lidt usikker på, hvad den skal koste herhjemme. Sikkert noget med specialimport (og dermed specialpris [xx(]).

Mvh,
Carlos...


Svar
#62
Jeg ved ikke om du er klar over det, men de priser du ser på nettet fra USA er alle uden moms, transport og told, desuden er der jo nok mere konkurrence på priser derovre og så slipper du for besværet selv.
Jeg tror at du kan gå ind til en forhandler her i landet og forhandle seriøst, og gå derfra med en pris i begge kan leve med, det har jeg selv gjort flere gange med held netop på Remington gevær.
Jeg skal måske lige tilføje at jeg er i USA i længere perioder hvert år samt at jeg har været bosat der i mange år, og alligevel vælger jeg at handle i Danmark, pris er jo IKKE alt her i livet man skal også være realistisk der er jo ingen? som ønsker at vore lokale våbenhandlere skal lukke pga. for lille fortjeneste, for vi vil jo gerne ha´ at de er der for alle "småtingene" som ikke rigtigt koster noget og det er jo også rart at kunne hente et par æsker patroner man man lige står og mangler, så jeg mener godt at man skal støtte sin lokale våbenhandler men selvfølgelig forhandle sig til en god pris, og så er min mening forøvrigt at om det skulle ende med at koste eks. 100 kroner mere lokalt end du kan købe den til 75 kilometer længere væk så læg pengene lokalt for servicen efter salget vil vi jo gerne ha´ og hvad nu hvis der er noget galt ?? så skal man jo ikke på en længere rejse for at få problemet rettet.
Mvh.
Leif R.

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#63
Wow, min fire år gamle tråd... Nå, det endte med, at jeg købt LTR'en gennem min jyske pusher (når det handler om våben, skat og moms betror jeg mig helst til jyske rådgivere...).

Og som min jyske revisor siger: De skal ik' få os!

Go ahead, fed riffel, som jeg er super tilfreds med. Den ryger ikke ud af skabet.
Svar
#64
Det gør min LTR heller ikke[Big Grin][}Smile][^]

The Shootist
The Shootist
"Live and let live"

Svar
#65
[Smile]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)