Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Høreværn/ørepropper ?
#21
Jeg har lige fået taget aftryk til et par soundscope - især inspireret af anbefalinger herinde fra [Big Grin]

Dem der kunne finde på at bestille skal lige vide at umiddelbart så gælder "efterårs tilbuddet" på importørens hjemmeside ikke mere - så prisen er 4000,-, ikke 3500,-

Jeg arbejder dog på at få rabatten alligevel - man burde rimeligvis få rabatten når de ikke har fjernet tilbuddet fra hjemmesiden - vi må se...

/Kenneth
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Kenneth

Jeg har lige fået taget aftryk til et par soundscope - især inspireret af anbefalinger herinde fra [Big Grin]

Dem der kunne finde på at bestille skal lige vide at umiddelbart så gælder "efterårs tilbuddet" på importørens hjemmeside ikke mere - så prisen er 4000,-, ikke 3500,-

Jeg arbejder dog på at få rabatten alligevel - man burde rimeligvis få rabatten når de ikke har fjernet tilbuddet fra hjemmesiden - vi må se...

/Kenneth



Du har sgu da krav på rabatten[Big Grin] et tilbud på hjemmesiden er i princippet det samme som en annonce i avisen. Du skal da ikke betale ekstra fordi dovrehovederne ikke har opdateret siden[:o)] Jeg formoder da det er et seriøst firma du handler med eller hva´[?]

MVH Schönauer

[Image: free-fighting-smileys-577.gif]

Vegetarer??
Det er bare jægere der ikke kan ramme.
[Image: p----blaser.jpg]
Tikka M65 9,3x62 m. M@Xaport
Tikka 695 Allweather 30-06
Mannlicher Schönauer M72 5,6x57
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#23
Ak ja...Mit firma har lige haft en mand ude og blæse gummi i øregangen på dem af os der havde lyst, og jeg har naturligvis meldt mig. Pågældende type kan ifølge firmaet også bruges til skydning. Firmaprisen var for øvrigt kun 1600 kr, men det skal nok ses i lyset af at der mindst er et par hundrede nye menesker, siden de var der sidste forår.

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#24
Jeg har lige fået besked fra leverandøren om at jeg får min rabat, så alt er godt :-)

Det med hvornår et tilbud er gældende rent lovmæssigt er lidt tricky, og da de specifikt skrev "Efterårs tilbud" følte jeg mig ikke sikker.

Auri som lavede aftrykkende checkede selv med distributøren, fik rabatten til mig, og fulgte professionelt op på sagen, så point til dem [Big Grin]

Nu skal jeg så bare vente 2-3 uger på leveringen...suk [Wink]

Hilsen
Kenneth
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#25
Da jeg købte mine "Soundscope" høreværn fik jeg tilsendt en faktura på det dobbelte af det aftalte beløb. Jeg tænkte "Damn, var det pr. stk de mente ?? det er jo ren svindel !!", så jeg ringede dem op mens jeg var godt gal i skralden.

De undskyldte mange gange, det var en fejl så jeg skulle kun betale det aftalte.

O.K. vi kan alle fejle, men det var da lidt uproffesionelt. Forresten rigtig gode høreværn som jeg er meget glad for.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#26
jeg fik også en god behandling da jeg købte Starkey´s.
den lille størrelse kan være et problem: jeg kan pt ikke finde dem[:I]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#27
Citat:quote:

jeg kan pt ikke finde dem


Dyr ting at smide væk [Sad]

Jeg er i øvrigt blevet 'ramt' af at det kun var 2. gang hun skulle lave denne slags høreværn - jeg skal have lavet nye aftryk, da de aftryk der var lavet ikke gik langt nok ud over kanten af øregangen(hvis jeg har forstået det rigtigt)...suk

/Kenneth
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#28
Hej,

Hvordan foregår volume kontrollen af Soundscope høreværnet.
Jeg forsøgte mig med et billigere alternativ, for noget tid siden,
og her justeres volumen for hvert øre via en lille stilleskrue på proppen. De er stort set umulige at justere ens, med det resultat at min retningsbestemmelse går fuldstændig i hegnet.

Knæk og bræk
Flemming
Knæk og bræk
Flemming
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)