Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lorteunger
#21
Citat:quote:

Bare se på Jer selv. Denne side er for folk med en hobby eller lidenskab alt efter hvor stor graden af interesse er.



Jo jo, Clax, den "lille" forskel er jo netop at ID laver en joke og vi griner lidt af det imens det autonome pak i deres sociopatiske rus smadrer den halve by og lemlæster folk der passer deres arbejde.
Det hverken kan eller skal vi acceptere, uanset hvilke grunde de autonome så har til at være utilfredse!!!
At de er nogle primitive stakler der ikke kan opføre sig ordentligt berettiger dem ganske enkelt ikke til en sådan opførsel.

Folk her i landet kan da heldigvis stadig ubetinget udtale og tænke hvad end de så har lyst til. Det er vel netop det der er indbegrebet af danskhed hvis en sådan ellers stadig eksisterer.

Men overordnet er der vel også sket en ulækker voldelig udvikling blandt folk generelt. Tag nu et værtshus slagsmål for 20 år siden, hvor et par stoddere sloges indtil den ene gik i gulvet. I dag skal man så hoppe oven på den andens hovede og helst sparke manden til en gang mos.
Det er sku´ da en syg udvikling, hvad den så end skyldes.....

PS: Det eneste der kunne ske herinde var måske et flyvende bundstykke[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

PS: Det eneste der kunne ske herinde var måske et flyvende bundstykke[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!



Du har ret, samfundet bliver hårdere og hårdere ...[Big Grin]

Det der nager mig er jo den gamle læresætning med: Peg ikke på andre med din stok, den kunne jo være ladt [^]

Mindre end AKS, SWAT eller antiterrorkorpset kan nok gøre jobbet.[Wink]

ID skriver jo også, at vi alle har vores kors at bære, mit er blot ikke Mil-dot ...

Nogen vil måske til at lave valmuemarker og skyde narkomaner på aftentræk [?]

Jeg vil ikke overlagt pege på andremennesker med mit våben, eller blot "filme" det, med mindre de truede mig eller min familie.

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#23
Citat:quote:

Nogen vil måske til at lave valmuemarker og skyde narkomaner på aftentræk



[Big Grin][Big Grin] Se det er sku´da humor.....

Hvad siger du. ID? Skyder du også med haglgevær[?]
Vi kan da tage aftentrækket, så kan Clax få lov at stå tidligt op og tage morgentrækket....[Big Grin]

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#24
Citat:quote:

Nogen vil måske til at lave valmuemarker og skyde narkomaner på aftentræk


Jo, men er det ikke lidt uetisk at skyde dem ved foderpladsen[Big Grin]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#25
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

Citat:quote:

Nogen vil måske til at lave valmuemarker og skyde narkomaner på aftentræk



[Big Grin][Big Grin] Se det er sku´da humor.....

Hvad siger du. ID? Skyder du også med haglgevær[?]
Vi kan da tage aftentrækket, så kan Clax få lov at stå tidligt op og tage morgentrækket....[Big Grin]

Shoot low, they might be crawling !!!!



Jeg skyder ikke så meget med haglgevær, men ja, det er sgu' da en vidunderlig humor Claxel disker op med der.............lige efter mit hovedet [Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by kima

Citat:quote:

Nogen vil måske til at lave valmuemarker og skyde narkomaner på aftentræk


Jo, men er det ikke lidt uetisk at skyde dem ved foderpladsen[Big Grin]
Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.



Det rejser så spørgsmålet, hvis de skal drives ud af marken:

Dem der gør det, er det dem man kalder pushere?

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#27
Hej igen

Allerede som barn lærte jeg i en børnesang at hos bageren gjaldt det at havde man penge kunne man få, og havde man ingen måtte man gå.

Når jeg nu er meget forelsket i et stykke jagt, hvor der er en fin bestand af Kronvildt og jeg ikke kan få den, fordi nogen har budt mere, giver det mig da ikke ret til at sidde hysterisk/forurettet og kræve min ret vel ? selv min datter på 16 måneder fatter efterhånden tingene efter en 5-7 gange.

Vedr mil-dot og politiske modstandere er det nok sådan, at hvor ID og andre laver dette for sjov og aldrig kunne finde på at gøre alvor af spøgen, har den anden side(hvor de er fuldstændig udenfor rækkevidde)
gentagne gange vist sig villig til med slangebøsser, toiletter, mursten......ja listen er lang, at bekæmpe de af alle os andre udkommanderer ordenshåndhævere.

Så til de frelste, politisk helt korrekte, i stedet for at vise forståelse for lømlerne og punke os andre vores holdninger, tag da ind i huset og forklar dem det urimelige i deres trusler.

Hvis i alligevel mod forventning overvejer at gøre dette, brug skudsikker vest. For dem, der inde, kunne tro i kom i andet formål end fredens sag. For jeres mission vil de opfatte, som for naiv til at det kan passe.

Hvis de ender med at få deres hus vil de gå styrket ud kampen, og målet om trækprocent på 98 og alle lommepenge til udbetaling via Frank Aaen er rykket tættere på.

VH Søren (der ikke er tilhænger af højere skatter og mere umyndiggørelse)

PS morgentrækket på narkomaner er sjældent særligt godt, da der ikke udleveres offentlige midler på den tid af døgnet, så jeg vil hellere med om aftenen(1½ time efter solnedgang bør man vel stadig kunne se både selvlysende hanekam og høre diverse tingeltangel i både hoved og alle andre steder)

Nu snart med 260 REM Venter på tilladelse
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#28
Fandt den her , den siger det på en måde så selv de autonome burde kunne fatte det[}Smile]

I har tabt

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#29
ja jeg har aldrig været vild med de autonome fraktioner som gennem årene har huseret i København og andre steder. Mit mantra har altid været at de skulle sendes ud og hakke roer - desværre er landbruget mekaniseret så disse jobs er svære at finde [Wink]
Da rokkerstridighederne var på toppen var mit indre forslag, at der skulle stilles en øde ø til rådighed så de kunne nedkæmpe hinanden uden indgriben - så vi andre ikke var i fare under deres ihærdige bestræbelser.

Christinia har jeg altid været møgtræt af da det kun har været med til at samle meget skidt især narkotikahandel og tyvereder.

Indvandrer som ikke vil indordne sig ser jeg også meget gerne sendes ud af landet - og det hurtigst muligt...

Men da vi lever i et retstatssamfund så er det politimyndigheden som må stå for oprydningen - hvad jeg så gerne støtter politisk.

Om ID så leger lidt med et fotoprogram kan ikke hidse mig specielt op - man han skal bare være opmærksom på hvilken fortolkning andre kan lægge i det....

[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#30
Respekter dog at der er nogle der er anderledes, et eller andet sted skal de unge jo være.

Kære Clax
Selvfølgelig skal mennesker ha´ lov at være individualister, anderledes, skøre, gule, blå eller what ever - DE SKAL BARE IKKE VÆRE DET FOR MINE PENGE.
Og selvfølgelig skal de unge ha´et sted at være. DE KUNNE JO FOR FAN`GÅ PÅ ARBEJDE OG TJENE NOGET GULDSTØV - så kunne de jo også selv købe et sted at være - IK

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#31
Citat:quote:

Fandt den her , den siger det på en måde så selv de autonome burde kunne fatte det



RESPEKT!!!

Hvis ikke de halvhjerner kan fatte det så kan det sku også være ligemeget[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Vedkommende der har lavet videoen burde belønnes[Wink]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#32
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

ja jeg har aldrig været vild med de autonome fraktioner som gennem årene har huseret i København og andre steder. Mit mantra har altid været at de skulle sendes ud og hakke roer - desværre er landbruget mekaniseret så disse jobs er svære at finde [Wink]
Da rokkerstridighederne var på toppen var mit indre forslag, at der skulle stilles en øde ø til rådighed så de kunne nedkæmpe hinanden uden indgriben - så vi andre ikke var i fare under deres ihærdige bestræbelser.

Christinia har jeg altid været møgtræt af da det kun har været med til at samle meget skidt især narkotikahandel og tyvereder.

Indvandrer som ikke vil indordne sig ser jeg også meget gerne sendes ud af landet - og det hurtigst muligt...

Men da vi lever i et retstatssamfund så er det politimyndigheden som må stå for oprydningen - hvad jeg så gerne støtter politisk.

Om ID så leger lidt med et fotoprogram kan ikke hidse mig specielt op - man han skal bare være opmærksom på hvilken fortolkning andre kan lægge i det....

[Image: kongsberg393-t.jpg]



AMEN!

Ang. ID's billede. Jeg ser det på linie med P.I.S., hvor man kan skyde narkohandlere på Christiania og Istedgade SAMT AUTONOME I UNGDOMSHUSET http://zulu.tv2.dk/spil/. - og der er vel ingen, der betvivler John Schmidt's retfærdige kamp for et lovlydigt Danmark? [Wink]

mvh Lars

mvh Lars

"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"
"Jeg har mange forskellige interesser, men de slutter alle på -jagt"

Forbundsmester 2020 i sporting, jagtfeltskydning og jagthorn!
Svar
#33
Citat:quote:

og der er vel ingen, der betvivler John Schmidt's retfærdige kamp for et lovlydigt Danmark?


Aaaarrrrrrggghhhhhh, stille som en ninja........

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#34
Jeg er så et af de mennesker der HADER religion, derfor er institutioner som "Faderhuset" (Alene navnet giver mig myrekryb)en naturlig fjende! præcis som alle andre religiøse fanatikere uanset om de tilbeder "faderen", "sønnen", "helligånden", Allah eller hvad de nu kalder det... Men faktum ER at de på helt legal vis har købt huset af kommunen... Så jeg vil vente med mit trådkors til "faderhuset" har overtaget huset[Big Grin]

Egentligt burde dem der VIRKELIGT har "Kærlighed" til det ungdomshus tage inde og kaste brosten efter de kommunal-pampere der har klokket så effektivt i det.. Meen det er jo heller ikke særligt demokratisk...

Jeg har også besøgt Ungdomshuset på Jagtvej et par gange og det var for mig at se et helt almindeligt rodet sted, der helt tydeligt bar præg at at de fleste brugere ikke følte det store ansvar eller "kærlighed" til det sted, de smed affald i hjørnerne og pissede lystigt op ad væggene...og opførte sig generelt som: tjaaa.. det de var, nogle forkælede men utilpassede teenagere med hang til at forsøge at provokere andre med at se "farlige ud" og være ÅHhh SÅ alternative.....

Når de såkaldte "autonome" spiller op til ballade, så er det af "kærlighed" til netop det: BALLADE... De er ikke et HAK bedre end fodbold-bøller eller andre halvhjerner der får et "adrenalin-kick" ud af at udøve vold...lad DEM endelig få det de gerne vil have af veluddannede og velbeskyttede proffessionelle gerne med body-armour, hjelme og gode LANGE knipler, på et eller andet tidspunkt får selv den værste "volds-adrenalin-junkie" nok!
Hvis de så STADIG insisterer, så ER der jo noget med at der skal skaffes folk til at arbejde i den Zink-mine oppe i Jameson-land.. sådan lidt nord-nordøst for Grønland, så kan de jo gøre følge med rockerne og fodboldbøllerne.. Deroppe går vagterne med lang hvidgul pels, vejer 400kg og kan lugte en autonom på kilometers afstand[8D]

De har desværre en stor indflydelse på mange af de utilpassede og rodløse unge mennesker der synes det er "rigtigt" at "forsvare" "deres" ungdomshus, som de så kan kaste op på, overpisse og ellers få penge af kommune og støtteforeninger til at få gjort rent og ryddet op....

Og Så lige... ID ..Det ER altså stadig en SYG form for humor[8D]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu med .376Steyr
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#35
Der blev skrevet:
Citat:quote:

Nogen vil måske til at lave valmuemarker og skyde narkomaner på aftentræk


Nu har jeg den holdning (måske lidt gammeldags?)at det man skyder helst skal udnyttes. Så mit spørgsmål er :" Hvad koster det, at få sådan en udstoppet"?
Mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
#36
Citat:quote:

Originally posted by knerik

Der blev skrevet:
Citat:quote:

Nogen vil måske til at lave valmuemarker og skyde narkomaner på aftentræk


Nu har jeg den holdning (måske lidt gammeldags?)at det man skyder helst skal udnyttes. Så mit spørgsmål er :" Hvad koster det, at få sådan en udstoppet"?
Mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.



Jeg var lige bange for at du ville spørge efter opskrifter.

VH Søren

Nu med 260 REM Har tilladelse venter på tid til ladning
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#37
Citat:quote:

Siden hedder "riffeljagt". Vi kan da for fanden ikke vise på en side som er offentlig tilgängelig at vi- som samfundet har fundet värdige at eje skydevåben fordi vi forhåbentlig er mentalt stabile ikke vil skyde på vore landsmänd/ kvinder. Lad politiet passe sit arbejde og start ikke noget "HIPO" korps her på forumet. Det er ikke en gang sjovt.
At man så ikke synes som dem er en anden sag- men jeg tror det kunne väre löst smidigere hvis man havde tilbudt noget andet i stedet.


Ja, men det hedder osse off topic, det kan ikke være meningen at bare fordi vi ejer våben, har vi ikke ret til at lufte vores mening offentligt,derudover er vi vel forskellige nok til at udgøre et bredt udsnit af befolkningen og hvis man ser bort fra at vi ejer våben så ligner vi vel, uanset hvor nødig vi vil[:o)], hr og fru gennemsnit mht. holdninger.
Mon ikke de fleste er klar over at for at få lov til at eje våben bliver man kontrolleret i ender og kanter og hvis vi bliver blandet ind i noget voldeligt vil tilladelsen blive inddraget.
Selvfølgelig skal man ikke blande sig i politiets arbejde, men derfor kan man vel godt have lyst til at reagere når man læser hvad ID skriver, der er jo ingen der siger at man gør det.
Nu er det jo ikke sådan at vi samler et bundt vigilantes og farer over for at rydde huset, men vi har lov til at blive harme.
Selvfølgelig kunne det være løst på en anden måde, men de har jo ikke rigtigt noget at bytte med, de ejer jo ikke huset.
Unge mennesker skal da have et sted at være, men så skal de osse indordne sig under reglerne for anstændig opførsel.
I aftes var der i Go aften Danmark en far til et af de unge mennesker der fortalte at de havde besøgt politidirektøren for at bede om "nåde" for de autonome, han fortalte at forældrene, når/hvis det gik løs, ville kigge på for at se om politiet gik over stregen og slog på uskyldige, den slags er noget pladderhumanistisk bavl, 30 sek. efter at politiet har sagt : passer gaden, er der ikke længere uskyldige tilstede, kun lovbrydere og ballademagere,det havde været bedre at de havde lært deres børn at respektere andres mening og i dette tilfælde den private ejendomsret, selvfølgelig skal børn lære at der kan stilles spørgsmålstegn ved det rimelige i det der sker, men de skal stadig bøje sig for flertallet.

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#38
Citat:quote:

Originally posted by kima

I aftes var der i Go aften Danmark en far til en af de unge mennesker der fortalte at de havde besøgt politidirektøren for at bede om "nåde" for de autonome, han fortalte at forældrene, når/hvis det gik løs, ville kigge på for at se om politiet gik over stregen og slog på uskyldige, den slags er noget pladderhumanistisk bavl, 30 sek. efter at politiet har sagt : passer gaden, er der ikke længere uskyldige tilstede, kun lovbrydere og ballademagere,det havde været bedre at de havde lært deres børn at respektere andres mening og i dette tilfælde den private ejendomsret, selvfølgelig skal børn lære at der kan stilles spørgsmålstegn ved det rimelige i det der sker, men de skal stadig bøje sig for flertallet.

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.



De forældre har med ret stor sandsynlighed aldrig brugt tid på at lære
ungerne respekt for andres ejendom. Og de respekterede sikkert heller ikke, hverken i deres ungdom eller nu åbenbare presenilitet, at politiet har ret til at rydde gaden.
I deres verden har politiet altid været en repræsentant for det etablerede samfund, som de er ikke vil være en del af, før det kun er indrettet efter deres normer.

Hvis der er noget jeg er utilfreds med i det danske samfund er det den
totalt vattede holdning der udvises overfor disse anarkisters adfærd.

Helt seriøst så kan de have alle de piercinger og hanekamme de ønsker,
jeg er fuldstændig ligeglad. Men når de bider i den hånd, der fodrer dem, og vil have lov til at bestemme hele kagens fordeling uden nogensinde at have bidraget til den, jå så står jeg af. Man kan ikke kræve uden at yde.
Kald mig bare reaktionær og stokkonservativ, det passer sikkert fint i denne sammenhæng.

VH Søren

Nu med 260 REM Har tilladelse venter på tid til ladning
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#39
Nu bliver der ballade

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5592974.html?forside

Et eller andet sted kan jeg ikke forstå Faderhuset, Hvad for de ud af al den ballade der kommer når de unge skal smides ud?

Selvfølgelig Huset er deres ingen tvivl om det.

Men de kunne havde lavet en rimelig god foretning. de gav vist 5 millioner for huset, og er blevet tilbudt over 10 tror jeg nok, De 10 millioner kunne give nogle meget gode lokaler andre steder. Her har de jo også givet udtryk for at huset skal rives ned og det giver da ydderligere udgifter til bygning af et nyt hus.
(Men jeg er jo også Sønderjyde, så det er måske derfor jeg ikke fatter deres omgang med finanser[Wink])

Ja jeg fatter ingenting, hverken de unges opførsel, kommunen, eller Faderhuset[xx(]

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen
Mvh
Sneppen
Svar
#40
Citat:quote:

Nu bliver der ballade


Ingen tvivl om det

Ryddes efter nytår

Citat:quote:

Men de kunne havde lavet en rimelig god foretning. de gav vist 5 millioner for huset, og er blevet tilbudt over 10 tror jeg nok, De 10 millioner kunne give nogle meget gode lokaler andre steder. Her har de jo også givet udtryk for at huset skal rives ned og det giver da ydderligere udgifter til bygning af et nyt hus.



Ja, men religiøse mennesker (som jeg iøvrigt har ligeså lidt tilovers for,som jeg har for autonome) gør kun hvad der passer i deres kram og i dette tilfælde ønsker de åbenbart ballade.

Citat:quote:

(Men jeg er jo også Sønderjyde, så det er måske derfor jeg ikke fatter deres omgang med finanser


Det gør jeg som Nord og Vestjyde heller ikke[:I]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)