Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lorteunger
#81
Citat:quote:

Originally posted by kima

Citat:quote:

En isolation af huset, kombineret med nedlukning af al energi (vand el og varme)vil formodentlig være den rigtige måde. Man bør selvfølgelig undersøge området for tunler o.lign. så man sikrer at der ikke er adgang til huset


Nemlig og så med det lille raffinement at div. vandlåse suges tomme[}Smile]


Mere skulle der nok ikke til... [Big Grin] ...genialt!

I gamle dage katapulterede man gerne en død hest spækket med fækalier over ringmuren - men dengang kunne man ikke suge vandlåsene tørre.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#82
Citat:quote:

Nemlig og så med det lille raffinement at div. vandlåse suges tommei løbet af et par dage lugter det og så kunne man jo håbe at det ville få dem til at lufte ud


Hmm, det hjælper nok ikke, da de fleste af brugerne lugter så grimt selv, at de næppe vil registrere det[Big Grin]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#83
Citat:quote:

da de fleste af brugerne lugter så grimt selv, at de næppe vil registrere det



Nja, nu har jeg jobbet som kloak"rotte" og når først man begynder at smage det såeh[xx(]og opholder man sig længe nok i det vælter maven,næsten uanset hvor hærdet man er og det gør ikke luften i huset bedre[}Smile].

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#84
Citat:quote:

Originally posted by kima

Citat:quote:

En isolation af huset, kombineret med nedlukning af al energi (vand el og varme)vil formodentlig være den rigtige måde. Man bør selvfølgelig undersøge området for tunler o.lign. så man sikrer at der ikke er adgang til huset


Nemlig og så med det lille raffinement at div. vandlåse suges tomme[}Smile]


Når man nu havde den store slange på deres kloaksystem, kunne man jo sende en nytømt septitank retur. Det ville da nok fremskynde processen noget [Big Grin].

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#85
Citat:quote:

Originally posted by Lani
Prøv at komme med idéer der er realistiske dvs. ved anvendelse af de virkemidler politiet har og ikke noget med gatling eller kartoffelkanoner[:o)]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....



Plejer de "sorte" ikke at kunne låne nødvendige remedier af de "grønne", jeg tænker på brugen af helikoptere ved fartkontrol og eftersøgninger, samt personel til vip kørsel ved topmøder.

Jo der er en god tradition for samarbejde.

Mit forslag er sikkert ikke så voldsomt som andre forestiller sig når de kender mine holdninger til rødderne.

1. Find en ordentlig tegning over bygningen.

2. Find et sted på facaden, der ikke er bærende.

3. En Leopard med dozer laver et hul i facaden(helt uden risiko for besætningen)

4. Den laver et til.

5. Masser af hexit og cs-gas ind af det første.

6. så kommer rødderne sikkert selv ud af det andet hul.

7. Dem der bliver på taget kan klares med ignorantens metode fra nabohuset.

Bemærk venligst det humane i fremgangsmetoden og de forholdsvis små omkostninger ved sagen.

8. der er sikkert en del af lømlerne, der selv smutter ved synet af en leopard, for så langt rækker deres martyriums drømme nok heller ikke.

Bare et forslag.

VH Søren

Ja jeg ved godt jeg har fået et blødt punkt for de stakkels små

Nu med 260 REM Har tilladelse har ammo venter på tid til skydning
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#86
Citat:quote:

Når man nu havde den store slange på deres kloaksystem, kunne man jo sende en nytømt septitank retur. Det ville da nok fremskynde processen noget


Jaa[Big Grin], men er det ikke synd for de betjente der skal stripse dem[Wink]

Problemet med metoden er nok at forældretudeklubben[xx(] bagefter anklager politiet for at bruge kemisk krigsførsel[xx(]

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
#87
Jeg tror ikke at rømningen af selve huset bliver det store problem. De rigtige problemer opstår først, når huset skal holdes fri for de unge igen, så flytter kampen nemlig ud på gaden, og det er her at de omfattende skader opstår.

Der kommer en kæmpe opgave med at bevogte huset efterfølgende.

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#88
Citat:quote:

Originally posted by Lani

......Der kommer en kæmpe opgave med at bevogte huset efterfølgende....


Det kan man få et privat vagtfirma til at gøre!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#89
Citat:quote:

Det kan man få et privat vagtfirma til at gøre!



Jeg tror man skal bruge mere håndfaste midler/beføjelser end dem et vagtfirma har....[V]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#90
Citat:quote:

Originally posted by kima

[quote]entreprenørmaskiner klar til at vælte skidtet så de ikke kan bz igen og politiet ikke behøver være der i ugevis
Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.



Var det ikke bedre end vagtfirmaet. Og så en nultolerancepolitik overfor dem der flytter det ud på gaden. De skal holdes så lang tid som muligt for overtrædelse af hætteforbuddet, ulovlig våbenbesiddelse, ligne lort [Wink], og alt hvad man ellers kan finde på.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#91
Citat:quote:

entreprenørmaskiner klar til at vælte skidtet så de ikke kan bz igen og politiet ikke behøver være der i ugevis


Hvem siger at Faderhuset vil have revet bygningen ned ??

Jeg er ikke klar over hvilken stand den nuværende bygning er i, men én ting er sikkert, hvis de bygger et nyt hus, så vil det blive udsat for omfattende hærværk i flere år frem [}Smile]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#92
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Citat:quote:

Det kan man få et privat vagtfirma til at gøre!



Jeg tror man skal bruge mere håndfaste midler/beføjelser end dem et vagtfirma har....[V]

Hilsen Ulrik



Nope, et privat vagtfirma med hunde - hunde selvfølgelig kun til at afpatruljere området med [}Smile] - men der jo ikke til at styre, de bæster!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#93
Citat:quote:

quote:Originally posted by ULG

quoteBig Grinet kan man få et privat vagtfirma til at gøre!

Jeg tror man skal bruge mere håndfaste midler/beføjelser end dem et vagtfirma har....

Hilsen Ulrik

Nope, et privat vagtfirma med hunde - hunde selvfølgelig kun til at afpatruljere området med - men der jo ikke til at styre, de bæster!



ha ha ha, jeg gad godt se det vagtfirma der, samtidig med at de skulle følge gældende dansk lov, kunne håndtere 50-100 hjelmklædte autonome rø.huller der kaster med brosten, smørsyre og molotowcoktails[:o)]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#94
lani
Det var jo netop der du skulle have et kursus i brug af bedøvelsesgeværet.

Det kunne vel næsten sammenlignes med et godt duetræk[^][8D]

jbn
Svar
#95
ja jeg vil da gerne have en kursus i brug af bedøvelses geværet..... meeeen den holder nok ikke i byretten[Wink]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#96
Det skal de da heller ikke Lani (smørsyre kunne de jo nok håndtere) - de skal kontakte politiet......jeg kan dårligt forestille mig at de vil blive angrebet hele tiden. Jeg kan heller ikke forestille mig at 50-100 hjelmklædte autonome kunne stimle sammen uden at politiet blev varslet (det er i København, hvis nogen skulle ha' glemt det).
Kan politiet afse 10 - 20 mand i et års tid til den opgave - næppe!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#97
I øjeblikket afser B-afd. 2 delinger 24-7-365 på Christiania.
Hvis jeg skal male fanden på væggen, så mon ikke at der bliver brug for mindst 1 deling i snit på Nørrebro det næste halve års tid[xx(]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
#98
Det er li'som det jeg mener [Wink]
Der ud over; der er ikke noget til hinder for, at man kunne vedtage en særlov omkring bevæbning af civile vagter - man har det i Sverige, hvor private vagter i særlige tilfælde kan være bevæbnet.
Jeg syntes dog at det er forbandet, at man ikke tidligere, fra myndighedernes side, har grebet ind overfor sådan et problem - det er mig en gåde, at man gang på gang maler sig selv op i et hjørne og mere eller mindre overlader det til tiden, at løse sådanne problemer, men det er måske demokratiets Akilleshæl.


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#99
Citat:quote:

Originally posted by ID
men det er måske demokratiets Akilleshæl.


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]



Ja

Kan man ikke fængsle folk præventivt ? hvis der nu er en begrundet mistanke om at de vil lave ballade.

Det er pga denne slags situationer, at det vilde vestens metoder begynder at lyde rimelige. Frifundet du kan gå. Mindre kriminalitet
kort straf. Slem kriminalitet............ja de kostede i hvertfald ikke statskassen mange basører. Misforstå mig ikke. jeg ønsker ikke dødsstraf til disse rødder, men det er fandens frustrerende, at dele af min skattebetaling skal gå til der hele tiden skal være barnepiger M/K til disse rødder. Når nu samfundet har mere rimelige ting at bruge penge på.

VH Søren

Nu med 260 REM Har tilladelse har ammo venter på tid til skydning
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
Citat:quote:

Originally posted by ujensenNår man nu havde den store slange på deres kloaksystem, kunne man jo sende en nytømt septitank retur. Det ville da nok fremskynde processen noget [Big Grin].


Uha, det må du ikke engang spøge med.

Har set det svineri en kammerat på hospitalet lavede, da han "skød" en vandlås åben.

Der findes sådan en gas-drevet kloaksåbner-fidus, som kan "skyde" en trykimpuls ned i kloakken for at løsrive forstoppelser. (bruges ikke på patienter!!).

Lang historie kort - udenfor stuen, er der et badeværelse.
I badeværelset er der en vask - denne vask var stoppet.

Denne vask blev "skudt" åben.

Denne vask var....... desværre...... forbundet med den vask inde i stuen, imiddelbart på den anden side af væggen.

Forbindelsen til vasken inde i stuen, var nemmere at skyde åben, end kloakken. Så resultatet var - en mindre pæn stue, med småpletter af stoppet kloakssystem på væggene og loftet.

Ja hvad kan man sige... ????

Hovsa.. ??

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)