Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lorteunger
Citat:quote:

Originally posted by 308 komp
Kan man ikke fængsle folk præventivt ? hvis der nu er en begrundet mistanke om at de vil lave ballade.


Det må man vel egentlig kunne, man gør det jo med folk som er udvist..........fængsler dem indtil de kan komme på en flyver!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
I følge politiloven kan man tilbageholde folk i op til 6 timer, hvis der er begrundet mistanke om at de vil skabe uro eller ballade. Det bliver bl.a. brugt mod hooligans. Det er helt sikkert noget københavns politi vil gøre brug af også..., men det er jo kun symtombehandling[Big Grin]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
Fond vil købe nyt ungdomshus

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen
Mvh
Sneppen
Svar
Jeg er ved at brække mig over de fjolser der har forståelse for en flok nasserøve der uden nogen form for hold i virkeligheden påberåber sig brugsretten til andres ejendom.Jeg er bedøvende ligeglad med hvad der har været af aktivitet i den ejendom.Ikke en` af de stakkels fjolser kan fremvise en hel ugeseddel eller noget der ligner en indsats der kommer i nærheden af reelt arbejde.Hvad bliver det næste - skal alle pølsemænd på finansloven fordi de har serveret en indianer i kano med lort på ryggen ? Galskaben er ved at tage overhånd - skaf selv midlerne eller flyt - det gælder naturligvis også den fremtidige husleje ! Hvis det står til Anne Båstrup er det helt i orden hele banden hygger sig for samfundets regning og kalder sig førtidspensionister - de skal jo have tid til at brække Nørrebro op så de kan smide det i hovedet på ordensmagten
Dem der hyler op om hvor synd det er for de unge er de samme mennesker der ikke vil have narkomaner som naboer - (her kan man tale om mennesker der har brug for hjælp) - eller skal skal jeg kalde dem kulturradikale fjolser - gud fader bevar mig vel - de bruger kun lorteungerne til politisk promovering !
Jeg ville godt se Willy søvnwalker stå på gaden med flad tud mod eegen rude og se en flok nazidrenge rende rundt i hans stue og råbe : Pilly Willy din kaserne er besat - du må finde på noget andet op i røven med din ejendomsret.
Der er kun en vej og det er ud ! Hellere i dag end i morgen ! I øvrigt er der plads til endnu flere kors på ruden !
Jeg kan godt forstå faderhuset afviser tilbudet da der er flere penge i en tom grund !
Kunne det ikke være sjovt at smide en morgengrim Anne Båstrup på gaden og besætte hendes hjem og derefter bede hende om at skrubbe af helvede til - skrid so,du kan glemme ejendomsretten - mon ikke madammen kunne finde nummeret til snup jens ? Hykleriske kælling
Det må vist være det ! Det lettede !
Svar
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Uanset hvordan sagen ender kommer du og jeg til at betale for de taber narer......
Spørgsmålet er bare hvor stor regningen bliver[xx(]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
Indianer i kano....

Nu savner jeg helt de halvmeters hotdogs man kan få i Tværsted.

Oh mums, det er noget af det bedste.

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
Ja der er desværre ikke andre steder at sende regningen hen !
I bund og grund er jeg træt af alle de politikere der er ved af falde over hinanden bare for at komme til skærmen for at fortælle hvordan du og jeg skal mene og hvad vi skal acceptere !
Jeg er træt af de andengenerations invandere der ikke kan indordne sig - dem er jeg total træt af og jeg er træt af de unge mennesker der ikke tilfører samfundet andet end store regninger - det må jeg ikke mene for kulturpolitikerne - så er jeg dum og uintelligent.
Men det gør jeg og ud skal de - helt ud
Den betjent der nakker den første lorteunge burde have en medalje så han løber helt sidelæns !
Det er helt latterligt politiet skal acceptere en flok ballademagere kaster med brosten uden at måtte forsvare sig - skyd dem ned en efter en hvis de igen tyr til voldelige midler
Svar
Ja på et eller andet tidspunkt får man ganske enkelt nok af både ungerne og af de pladderhumanistiske papnæser der ytrer sig kvalmende positivt over sådan en samling forkælede lorteunger.
Og ja, de der andengenerationsgæsteherkomstarbejdere der heller ikke kan opføre sig ordentligt....Ud med lortet.
Hvad er lige den fornuftige grund til at vi skal financiere sådan en flok aber ...
Hvordan f***** melder man sig ud af det cirkus[?][B)][Big Grin][Big Grin]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
Det virker ikke som om at det er her, at der er flest fra enhedslisten samt SF - de skjuler sig i hvert fald godt [Big Grin]

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
Nej, den sidste flyttede til Skåne[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
Giv dem Barsebâk - det er ubrugeligt - det er lorteungerne også !
Og så lige en sidste salut : Til alle jer fjol... der stemmer på socialkammeraterne - prøv lige at komme ind i kampen og forstå hvad det er mareritt er ved at spendere af københavnernes penge for senere at læsse udgifterne over på dig og mig ! Nu da der ikke er flere udlændinge at lukke ind i landet (de er her allesammen ) ja så skal der bare bruges penge på de stakkels unge - typisk socialkammeratisk politik : hvorfor gemme hvad vi kan bruge i dag det vi fik brugt i går bruger vi en gang til !
Svar
Citat:quote:

Giv dem Barsebâk - det er ubrugeligt - det er lorteungerne også !
Og så lige en sidste salut : Til alle jer fjol... der stemmer på socialkammeraterne - prøv lige at komme ind i kampen og forstå hvad det er mareritt er ved at spendere af københavnernes penge for senere at læsse udgifterne over på dig og mig ! Nu da der ikke er flere udlændinge at lukke ind i landet (de er her allesammen ) ja så skal der bare bruges penge på de stakkels unge - typisk socialkammeratisk politik : hvorfor gemme hvad vi kan bruge i dag det vi fik brugt i går bruger vi en gang til !


[?][?][?]

Jeg synes da at det Ritt har gang i er genialt, at bede fonden om at kigge efter et hus på Christiania er da smart.
Det er næsten det samme som at sige at de unge uromagere må klare/betale selv, hvis de vil have et nyt hus, fordi Christianitterne vil ikke have de unge.... de har nok at gøre med at kaste sten efter politiet. De unge vil heller ikke bo på Christiania, fordi de vil bo på nørrebro.....forstå det hvem der kan [B)]

Derud over synes jeg at dit indlæg egner sig mere til Nordisk Våbenforum end hertil, der finder du mange flere der render rundt og heiler, mens de udgyder eder og forbandelser over alle der ikke lige stemmer på den yderste højrefløj.[}Smile]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

Nej, den sidste flyttede til Skåne[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!



GISP! [:0]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
Jeps!

Bare vent til ungdomshusets brugere bliver skubbet over broen, så er det ikke længere "vores" problem[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

/Gammeltoft

Shoot low, they might be crawling !!!!
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
Citat:quote:

Bare vent til ungdomshusets brugere bliver skubbet over broen, så er det ikke længere "vores" problem



[Big Grin][Big Grin].... så bliver de vel godt modtaget, med alle de SoS´r der bor derovre[Wink]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
Højrefløj eller ej - der er ikke noget der er gtatis i vore dage.Hvis det er så vigtigt for de unge mennesker at have et sted at samles må de på lige fod med andre der har fritidsinteresser selv betale.Prøv at forestille dig samtlige jægere i Danmark rende rundt og skyde vildt omkring fordi de vil have gratis jagt
Der er intet genialt i Ritt`s ide - det er blot en flytning af problemet.
Alle vil have men intet yde og det er så synd for dem der ikke gider lave noget er den sang der har været spillet alt for længe i dannevang.
Hvis de unge vil nyde må de yde - ingen arme ingen småkager !
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Derud over synes jeg at dit indlæg egner sig mere til Nordisk Våbenforum end hertil, der finder du mange flere der render rundt og heiler, mens de udgyder eder og forbandelser over alle der ikke lige stemmer på den yderste højrefløj.[}Smile]



[Big Grin]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
Så har dine venner igen hygget sig Lani.Denne gang var det Slagelse,Århus og københavn der stod for skud - eller stenkast.
Ja de er sgu gode til at beskæftige sig selv disse unge mennesker du holder så meget af !
Hvordan mon du ser på disse unge mennesker hvis det var din bolig der brændte og brandvæsnet ikke kunne passe deres arbejde pga disse latterlige menneskers totalt utilpassede adfærd - så kunne det nok være du skiftede mening !
Svar
Tja
Just jeg tror lani kender dem , du omtaler som hans "små venner"

ret godt fra hans arb.

han møder dem hver dag når han er på job. [Big Grin]

Mvh Bo
Svar
Just tag lige og træk vejret og læs tråden igennem. Så vil du nok indse, at dem, du kalder for Lanis små venner, nok ikke er helt enige med dig i, at det forholder sig sådan....

[Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)