Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lorteunger
Citat:quote:

Så har dine venner igen hygget sig Lani.Denne gang var det Slagelse,Århus og københavn der stod for skud - eller stenkast.
Ja de er sgu gode til at beskæftige sig selv disse unge mennesker du holder så meget af !
Hvordan mon du ser på disse unge mennesker hvis det var din bolig der brændte og brandvæsnet ikke kunne passe deres arbejde pga disse latterlige menneskers totalt utilpassede adfærd - så kunne det nok være du skiftede mening !
Go to Top of Page


Rolig nu[Big Grin][Big Grin]

Jeg tror grundlæggende vi er enige om at de unge ballademagerer skulle tage og finde sig et job, i stedet for at kaste med sten.
Det var nu også mere måden du gav udtryk for din mening på, der umiddelbart faldt mig lidt for brystet.
Det er klart at hvis det bare var ment for sjov og ikke skulle tages bogstaveligt, så havde jeg ikke lige gennemskuet det og det beklager jeg dybt..... bukke bukke skrabe.....with sugar on top.......klop [Big Grin]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
[center]http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5735193.html?forside[/center]

Citat:quote:

Venstres Ungdom, VU, vil på lørdag demonstrere for en rydning af Ungdomshuset i København.

De unge venstrefolk ønsker at forsvare den private ejendomsret og vælger nu at gå på gaden for at sende et klart signal til de unge brugere af Ungdomshuset om at forlader huset på Jagtvej 69 hurtigst muligt.

"Det er forrykt og dybt forargeligt, at de unge i Ungdomshuset åbenbart ikke er underlagt retsstaten og almindelige retsprincipper såsom den private ejendomsret. Det er beskæmmende at opleve, hvordan både politikerne i borgerrepræsentationen og politidirektør Hanne Bech Hansen nægter at værne om den private ejendomsret", siger VU's landsformand, Karsten Lauritzen til Ritzau.

Ruten for demonstrationen overvejes i øjeblikket, da VU mener, at det ikke er sikkerhedsmæssigt muligt at demonstrere foran Ungdomshuset.


Det kan de jo have ret i, de vil nok i ikke blive modtaget med kaffe og kage[Big Grin]

Ingen sejrherre tror på tilfældigheder
Freidrich Nietzsche

Mvh Lars Nielsen
Mvh
Sneppen
Svar
Hej Røvhuller


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
[?]Hvad håber de tossehoveder at opnå med den "tale".
jeg tror den står på tæv i 2007.[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Svar
Nu er LANI og undertegnede nok ikke helt på linie i alle spørgsmål,
men at melde LANI ind i Ungdoms Husets Venner er nok at strække elastikken lidt for meget.

At Ritt(mesteren) synes et nyt hus er en god ide, er jeg meget uenig i. Det er da bare at flytte problemet.
Husk at den væsentligste årsag til at huset blev solgt var en misligeholdt lejeaftale. Kommunen mente rent faktisk at politiet skulle have adgang til et hus, hvor der ikke måtte forekomme ulovligheder(ja det må der heller ikke i resten af samfundet, men her var det nødvendigt at præcisere det).
Desuden måtte husets brugere og deres aktiviteter ikke være til gene for naboerne. Men det har de jo heller ikke været..............

Så flytter huset er der intet vundet kun udskudt.

VH Søren

livet er for kort til tynde piber
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
Yeess, ind med bulldozerne[Big Grin]

Har søgt tilladelse til at vælte huset

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
Citat:quote:

Originally posted by kima

Yeess, ind med bulldozerne[Big Grin]

Har søgt tilladelse til at vælte huset

Mvh
Kim

Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.



Jeg kan ikke ID's link til at virke, men der ER MIN computer det er galt med [xx(][xx(]

Men jeg er enig, ud med ungerne og ned med lortet[^]

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]i DK
Mvh
Sneppen
Svar
Citat:quote:

At Ritt(mesteren) synes et nyt hus er en god ide, er jeg meget uenig i. Det er da bare at flytte problemet.


Det Ritt fremførte, var at man kunne lede efter et hus til de unge ude på Christiania.
Det var det der var det geniale, det er nemlig det samme som at sige at kommunen ikke vil give dem et nyt hus....for Christianitterne vil nemlig ikke have dem....
Sådan som jeg ser det, var det blot en måde at gøre grin med ungdomshusets brugere på, det var det jeg mente med at det var genialt.

Indtil videre lyder det da heldigvis til at kommunen ikke vil bidrage økonomisk til et nyt hus...... hvorfor skulle de også det ???[xx(]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
Citat:quote:

Originally posted by Sneppen
Jeg kan ikke ID's link til at virke, men der ER MIN computer det er galt med [xx(][xx(]


Ja, du skal ha' en forbindelse med knald på før den streamer ordenligt.....desværre!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by Sneppen
Jeg kan ikke ID's link til at virke, men der ER MIN computer det er galt med [xx(][xx(]


Ja, du skal ha' en forbindelse med knald på før den streamer ordenligt.....desværre!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]



Jeg tror ikke det er det, vi har en rimelig god forbindelse, den siger bare siden kan ikke vises, Jeg har en grum mistanke om jeg skal have den formateret i nærmeste fremtid[V], den flipper fuldstændig ud for tiden[xx(]

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
det der undrer mig er at der åbenbart skal være andre regler for unge utilpassede voldsmænd end for resten af landets borgere.
hvis jeg erobrer eller låner en ejendom eller andet af værdi har jeg ikke fået samfundets accept af min fremtidige ejendomsret: jeg ville få besøg af kongens foged og måtte aflevere tingene jeg havde stjålet.

i min verden er ethvert voldeligt angreb på tjenestemænd eller andre myndigheder simpelthen ikke acceptabelt. hvis man får besked på at rydde gaden/huset, er der kun en farbar vej: at gøre som samfundet giver én besked på.

forøvrigt tror jeg ikke disse unge bøller frasiger sig samfundets fordele: SU, kontanthjælp, gratis uddannelse og lægehjælp mm.

skulle de have lyst til at melde sig ud af samfundet må deres forældre så købe et sted hvor poderne kan dyrke deres interesser. det var vel en passende bod for den manglende opdragelse
mvh

Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
Citat:quote:

Originally posted by STROM
skulle de have lyst til at melde sig ud af samfundet må deres forældre så købe et sted hvor poderne kan dyrke deres interesser. det var vel en passende bod for den manglende opdragelse
mvh

Strom



Helt enig, men de skal ikke kunne bruge ubeskattede midler via en fonds opbygning når formålet er af privat karakter. Og det gælder også
de herrer bag Himmelblåfonden og hvad de ellers kalder sig.
Betal jeres skat og del ud af jeres egne kroner.

VH Søren

livet er for kort til tynde piber
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
Hej nu fik jeg dit link til at virke[Smile]

Jeg håber virkelig ikke de seriøst tror det hjælper dem, ALDRIG har jeg hørt så meget lort på så kort tid [center][V][xx(][/center]

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
[Smile]Ungdomshuset ikke bevaringsværdigt[Smile]

Så kan de lære det[^]

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
Selvfølgelig er det gamle overpissede hus da ikke bevaringsværdigt... det kan en hver da regne ud... nu må der da snart ske noget.....[}Smile]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
Citat:quote:

nu må der da snart ske noget.....



Rolig nu,LANI-jeg har hørt at du ikke får lov at komme med,det var vist noget med at du skal patruljere Kongensgade og Vestergade til fods den dag det går løs.....Det skulle være en straf fra en MC-kollega du "trillede" forbi på vej til arbejde på motorvejen her i sommers.....[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
Hov hov.... det der er insiderviden.......hrrrmmm[}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][}Smile]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....
Mvh.LANI



Svar
Tilladelse til at vælte ungdomshuset

Sådan hvornår mon ungerne bliver smidt ud [?]

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
Ja nu har de taget et hus mere.

Det siger vel en del om deres forhold til privat ejendomsret.
Den sidste rest af respekt blandt respektable må være væk nu.

VH Søren

livet er for kort til tynde piber
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
Citat:quote:

Originally posted by 308 komp

Ja nu har de taget et hus mere.

Det siger vel en del om deres forhold til privat ejendomsret.
Den sidste rest af respekt blandt respektable må være væk nu.

VH Søren

livet er for kort til tynde piber



Hørt!!!
Nu må de simpelt hen lige tage og stramme lidt op.
En af de unge sagde at det var for at hjælpe kommunen med at finde et nyt hus, eller noget lignende. [Sad!][Sad!]
NU må de da snart ryge på porten [^]

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)