Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lorteunger
Masse andholdelse

Så kan man bare håbe at de holder på dem lidt længere end sidste gang.

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
Det kan kun gå galt når forældre til lorteungerne stiller op for åben skærm og fortæller de er stolte af deres bedrifter.
Talsmanden for disse møgunger udtaler at skødet på en ejendom nødvendigvis ikke bør være ensbetydende med brugsretten.
En far fortæller stolt at hans søn er med til at begå ulovligheder.
Hvad med om den samlede skare af jægere aflagde manden et besøg og kylede ham på porten og erklærede hans hus for besat.XXXXX XXXXXX er navnet på denne tåbe der stolt fortæller om hans kriminelle møgknægt - søg på krak og du skal finde
Svar
Citat:quote:

Hvad med om den samlede skare af jægere aflagde manden et besøg og kylede ham på porten og erklærede hans hus for besat.Mikkel Palsby er navnet på denne tåbe der stolt fortæller om hans kriminelle møgknægt - søg på krak og du skal finde
Go to Top of Page


Vi er ikke uenige i at der ikke er noget at sige til at møgungerne er som de er, med de forældre, men det du lige forslår der er simpelthen det dummeste jeg længe har hørt[Sad!][Sad!]

Det er bodega-facisme af værste grad [Wink]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....og begynder og tude ;-)
Mvh.LANI



Svar
Jeg kan godt se tåbeligheden i mit forslag idet det ligner det møgungerne foretager sig.At en far er så tåbelig - offentligt at støtte møgknægtens ulovligheder råber til himlen om manglende forståelse for retssamfundet.Grunden til jeg "valgte" jægerne er at det også er en interessegruppe - bare en interessegruppe der fungerer efter demokratiske principper ! Da manden støtter ideen om et skøde ikke nødvendigvis sikrer brugsretten - ja så kunne en fyldt stue sikkert ændre lidt på tåbens opfattelse !
Du er temmelig hurtig med ord som facist og nazi (tidligere indlæg)
det kunne være det hjalp lidt på humøret hvis du købte dig en ordentlig MC [B)]
Jeg vil fremover prøve at være lidt mindre "malerisk"
Ud over det er jeg temmelig sikker på vi er særdeles enige om hvor det går galt og hvad der burde ske med disse uromagere [|)]
Svar
Citat:quote:

det kunne være det hjalp lidt på humøret hvis du købte dig en ordentlig MC


Point taken

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....og begynder og tude ;-)
Mvh.LANI



Svar
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Citat:quote:

Hvad med om den samlede skare af jægere aflagde manden et besøg og kylede ham på porten og erklærede hans hus for besat.Mikkel Palsby er navnet på denne tåbe der stolt fortæller om hans kriminelle møgknægt - søg på krak og du skal finde
Go to Top of Page


Vi er ikke uenige i at der ikke er noget at sige til at møgungerne er som de er, med de forældre, men det du lige forslår der er simpelthen det dummeste jeg længe har hørt[Sad!][Sad!]

Det er bodega-facisme af værste grad [Wink]

LANI

Når man skræller et løg, finder man flere lag....og begynder og tude ;-)



I Danmark har politiet monopol på lovlig voldudøvelse. Basta.
dette må ikke forveksles med retten til at dømme, den ligger hos domstolene.

VH Søren

VH Søren

livet er for kort til tynde piber
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
Hej Søren

Nu er det ikke min opfattelse at politiet udøver vold på må og få.
Magtanvendelse er ikke noget der bare udøves fordi politiet ikke kan lide den ene eller den anden.Hvis man ikke kan/vil forstå en ordre om at forlade området - og efterfølgende modsætter sig anholdelse er et pikant gok med staven helt i orden.
At jeg fremhæver forældrene der roser deres møgunger som et problem skal ses i en større sammenhæng.Vi lever i et demokratisk samfund og må derfor handle inden for rammerne hvilket vil sige man ikke kaster med sten blot fordi man er uenig ej heller besætter andres ejendom.Disse forældre opfordrer deres møgunger til mere ballade - hvilket vil sige mere arbejde til politiet !
Jeg kan blive eder rasende over at se politiet skulle finde sig i at blive overdænget med brosten og lignende - problemet er bl.a hvis politiet anvender større magt/våben vil de ligeledes blive mødt af større våben næste gang - en ond spiral - forældrene burde opfordre til dialog
De forældre der roser de unges initiativ pisser på min retsbevisthed.Disse forældre kan sikkert ikke råbes op med mindre de finder deres hjem totalt besat - så kunne det nok være ideen om at besætte fik en anden modtagelse og budskabet om almindelig opførsel kunne måske have en chance for at nå de unge (ønsketænkning)
Svar
Citat:quote:

Originally posted by just

Hej Søren

Nu er det ikke min opfattelse at politiet udøver vold på må og få.



Der er heller ikke min, men det piner mig, at jeg i forbindelse med en fodboldkamp ikke selv må bestemme hvornår jeg forlader stadion med min søn og i hvilken retning jeg vil gå(fx til min parkerede bil) fordi jeg bærer et bestemt halstørklæde.

Hvorvidt bevillingerne er for få eller udnyttelsen for ringe skal jeg ikke kunne svare, men havde politiet haft ry for større opklaringsprocent havde en bestemt urmager i København nok ikke haft samme trang til selvtægt.

Ovennvænte og min irritation ændrer ikke ved at selvtægt er ulovligt.

Når politiet siger passer gaden har folk bare at gå hjem(den anviste vej)

VH Søren

livet er for kort til tynde piber
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
Jeg kan love dig for det også iriterer mig politiet skal tilkaldes pga en totalt ligegyldig fodboldkamp !
Hvis de udgifter samfundet påføres i forbindelse med fodboldkampe lægges oven i billetprisen så ville der nok være en større interesse for at løse problemet - du og din søn ville kunne gå uhindret til bilen.
Svar
I forbindelse med en fodboldkamp afregnes der så meget moms, at alene det dækker politiets udgifter. Derefter betaler nogen af udøverne også skat, så i den sidste ende tjener staten på dette cirkus.

Men jeg mener da at rødderne skulle udstyres med et polititilhold.

"På kampdage må du ikke opholde dig indenfor en radius af 1000 meter fra stadions i hele Danmark"

Dette kunne gælde for alle der var taget i ballade.

VH Søren

livet er for kort til tynde piber
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
Forældrene til disse lorteunger driver i mine øjne gæk med retssamfundet og gør lovlydige borgere totalt til grin.
Forældrene til disse unge mennesker kræver nu politiet varsler dem i tide inden betjentene rømmer ungdomshuset.
Begrundelsen for de ønsker rømningen varslet er at deres børn bruger ungdomshuset og de faciliteter der er derinde men de ønsker "selvfølgelig" ikke at være til stede ved en rydning udtaler Lotte Gjerlufsen der er formand for foreningen : Forældre mod politibrutalitet. Kilde : TV 2 text side 150
Hvorfor f..... kan disse forældre ikke holde deres lorteunger hjemme når de er så bange for deres helbred ? Der burde ikke være tale om rømning da de unge mennesker opholder sig ulovligt i huset - så akrub af eller ta de klø der følger - og forhåbentlig en kæmpe regning i form af husleje m.m !!!!!!!
De må ud nu inden hele samfundet bliver il grin !
Svar
Jeg har sqda aldrig hørt noget så åndssvagt.... Måske politiet også skulle annoncere i dagbladene i god tid når der er spritkontroller osv i vente.
Det er rystende at folk i ramme alvor kan foreslå sådan noget.
[Sad!][Sad!]
Men det forklarer da hvofra "brugerne" af Ungdomshuset har deres totale mangel på respekt for lov, orden og ejendomsret fra.
Fnys!!

Citat:quote:

Originally posted by just

Forældrene til disse lorteunger driver i mine øjne gæk med retssamfundet og gør lovlydige borgere totalt til grin.
Forældrene til disse unge mennesker kræver nu politiet varsler dem i tide inden betjentene rømmer ungdomshuset.
Begrundelsen for de ønsker rømningen varslet er at deres børn bruger ungdomshuset og de faciliteter der er derinde men de ønsker "selvfølgelig" ikke at være til stede ved en rydning udtaler Lotte Gjerlufsen der er formand for foreningen : Forældre mod politibrutalitet. Kilde : TV 2 text side 150
Hvorfor f..... kan disse forældre ikke holde deres lorteunger hjemme når de er så bange for deres helbred ? Der burde ikke være tale om rømning da de unge mennesker opholder sig ulovligt i huset - så akrub af eller ta de klø der følger - og forhåbentlig en kæmpe regning i form af husleje m.m !!!!!!!
De må ud nu inden hele samfundet bliver il grin !


Svar
Første gang jeg er inde på dette site....[V] - mere skræmmende end alverdens ungdomshuse og forældre er disse indlæg med deres intolerente, hadske, primitive angreb på andre medborgere. Er vi virkelig i Danmark sunket til "trailpark"-trash, hvor man kalder folk de grimmeste ting og ønsker at rejse våben, blot fordi de har en anden indgangsvikel til nogen problemstillinger ?? Amerikanerne har dog den undskyldning at de er fattige og uuddannede - sådan forholder det sig jo ikke ligefrem i Danmark... endnu..
I der blot støtter - I er da for gode til at hoppe med på sådanne primitive betragtninger eller hvad?
Jeg bliver både rystet og får kvalme over at være vidne til hvordan menneskene behandler og taler til hinanden, fordi de ser på forskelligt på tingene...
Ønsker I selv respekt for jeres synspunkter, må I starte med at respektere andres synspunkter og så diskutere "problemet" i stedet for bare at indsylte Jeres meninger i lukumsord og meningsløst had...
Svar
Citat:quote:

Originally posted by mama

Er vi virkelig i Danmark sunket til "trailpark"-trash, hvor man kalder folk de grimmeste ting og ønsker at rejse våben, blot fordi de har en anden indgangsvikel til nogen problemstillinger ??



Hej mama velkommen til vtf

Jeg er meget overbevist om at der ikke er nogen herinde der vil skyde de unge hvis det er det du mener.

Som jeg ser det er debatten et udtryk for at rigtig mange mennesker er trætte af de unge fordi de bare besætter et hus, som de har rettens ord for ikke er deres.
Det bliver ikke bedre af at disse unge på ingen måde respekterer landets love.
Hvis de unge, da de havde fået at vide at huset var blevet købt af faderhuset. Stille og roligt, havde henvendt sig til kommunen og sagt at de faktisk gerne ville have et andet ungdomshus så tror jeg kommunen havde været meget samarbejdsvillig.
Men det er ikke sådan jeg husker at det er sket.
De har heller ikke villet vente den tid det nu engang tager at finde et egnet sted til et nyt ungdomshus. De har besat en anden tom bygning, og siger at det er for at hjælpe kommunen på vej [xx(]
Det Gør man bare ikke og jeg mener faktisk at de unge ligger som de selv har redt.
Som det før er sagt kan de ikke bare komme og forlange et nyt unddomshus og tro at fordi det er dem der spørger så skal de foran i køen, og at alt skal ske her og nu, de er ikke vigtige end alle andre ting der skal tages stilling til...

At Kommunen har klokket i det og solgt huset er en anden sag. Jeg mener det er dybt åndsvagt at sælge det hus, da man burde havde forudset at det ville skabe en masse bøvl[xx(]

Det hjælper jo ikke noget at skabe sig som de gør når der er noget der går en imod.
Det ville være det sammen hvis os jægere begyndte at demonstrere og slås imod politiet fordi duejagten er blevet forbudt i septemper månend. Det ville være vanvittigt.
Vi lever i et Demokratisk land og vi må akseptere de love og regler der findes i landet selv om vi til tider kan syntes de er latterlige. Men det ændrer ikke loven og så må man inrette sig derefter og så det bedste ud af det.

Hvis man begynder at skrige og skabe sig så mister folk respekten for en. Jeg har ingen respekt for de unge der efter min mening har opført dem åndsvagt [^]

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
Citat:quote:

Originally posted by mama

hvor man kalder folk de grimmeste ting og ønsker at rejse våben,



Jeg mener nok at have hørt et ukvemsord eller to fra ungdomshusets besættere. Og de eneste der, indtil videre, har grebet til våben er samme flok der ikke kan finde ud af at respektere at vi lever i et demokrati.

Uffe (der stemmer SF/S)

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
Citat:quote:

Originally posted by mama

Første gang jeg er inde på dette site....[V] - mere skræmmende end alverdens ungdomshuse og forældre er disse indlæg med deres intolerente, hadske, primitive angreb på andre medborgere. Er vi virkelig i Danmark sunket til "trailpark"-trash, hvor man kalder folk de grimmeste ting og ønsker at rejse våben, blot fordi de har en anden indgangsvikel til nogen problemstillinger ?? Amerikanerne har dog den undskyldning at de er fattige og uuddannede - sådan forholder det sig jo ikke ligefrem i Danmark... endnu..
I der blot støtter - I er da for gode til at hoppe med på sådanne primitive betragtninger eller hvad?
Jeg bliver både rystet og får kvalme over at være vidne til hvordan menneskene behandler og taler til hinanden, fordi de ser på forskelligt på tingene...
Ønsker I selv respekt for jeres synspunkter, må I starte med at respektere andres synspunkter og så diskutere "problemet" i stedet for bare at indsylte Jeres meninger i lukumsord og meningsløst had...



Vi takker for det pædagogiske input! Jeg er sikker på, at hvis alle havde din tolerance, så ville vi leve i evig harmoni med hinanden og naturen. Løven ville ligge med lammet og mange flere end nu ville opdage glæden ved offentlig nøgenhed og indiske blæseinstrumenter. Og det ville bare være helt i orden. Fred på jorden!

"blot fordi de har en anden indgangsvikel til nogen problemstillinger ?? " - det får jo en brosten til at fremstå som et fredsommeligt og konstruktivt argument i en stilfærdig diskussion af "problemstillingen". Er det også din holdning, hvis den finder vej igennem dit vindue og smadrer din guitar eller buler skærmen på 2CV'en???

Brugerne herinde kender hinanden og benytter sig af en temmelig ligefrem tone af og til iblandet en grovkornet humor. Mit klare indtryk er dog, at et stærkt fællestræk for VTFs brugere er, at de er betydeligt mere lovlydige en landets befolkning i almindelighed og BZ-ere/autonome/stenkastende voldsmænd i særdeleshed. Danmark har et troværdighedsproblem overfor den ydende del af landets befolkning, hvis samfundet tillader, at man med vold kan tilsidesætte simple retmæssige principper såsom den private ejendomsret. Man KAN ikke både respektere anti-demokratiske holdninger (og ikke mindst handlinger) og demokratiet på samme tid. Det er enten eller. De fleste herinde bakker op om retsstaten og ønsker handling i den retning. Vi vælger dog en en debat på holdninger fremfor udveksling af brosten og molotov-cocktails. Det føler jeg personligt INGEN anledning til at skamme mig over.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
Citat:quote:

Originally posted by mama

Første gang jeg er inde på dette site....[V] - mere skræmmende end alverdens ungdomshuse og forældre er disse indlæg med deres intolerente, hadske, primitive angreb på andre medborgere. Er vi virkelig i Danmark sunket til "trailpark"-trash, hvor man kalder folk de grimmeste ting og ønsker at rejse våben, blot fordi de har en anden indgangsvikel til nogen problemstillinger ?? Amerikanerne har dog den undskyldning at de er fattige og uuddannede - sådan forholder det sig jo ikke ligefrem i Danmark... endnu..
I der blot støtter - I er da for gode til at hoppe med på sådanne primitive betragtninger eller hvad?
Jeg bliver både rystet og får kvalme over at være vidne til hvordan menneskene behandler og taler til hinanden, fordi de ser på forskelligt på tingene...
Ønsker I selv respekt for jeres synspunkter, må I starte med at respektere andres synspunkter og så diskutere "problemet" i stedet for bare at indsylte Jeres meninger i lukumsord og meningsløst had...



FOR MIN DEL ER DET IKKE MENINGSLØST OG IKKE HAD.

Jeg startede med at mane til besindelse, men det var jo også før det hele kulminerede ...

Når man så fulgte hvad der skete og bagefter kunne se det i bund og grund er mangel på opdragelse, og bunder i flere forældres manglende realitetssans, sååååååeeeee ...

Prøv at læse det hele en gang til, og helst med nypudsede briller, så vil du nok kunne se at nok er vi forargede, men i bund og grund ønsker en demokratisk og især retslig afklaring.

Men måske er det du ser ikke altid hvad du ser ...

[Image: facevase.jpg]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
Citat:quote:

Originally posted by mama

Ønsker I selv respekt for jeres synspunkter, må I starte med at respektere andres synspunkter og så diskutere "problemet" i stedet for bare at indsylte Jeres meninger i lukumsord og meningsløst had...



Du har fuldstændig ret ! Man skal respektere andre mennesker !
Jeg vil fandeme mig ikke finde mig i nogle som helst smider med sten eller hælder maling ud over andre mennesker som Lars Grenaa gjorde ! Jeg er ikke enig med Lars - skal jeg så brænde hans cykel af eller skubbe hans tippi i havnen - male hans søster - drukne hans mor - du må have et bud - alle forslagene er fremsat efter det jeg mener ?
Jeg har et problem med at betale min skat til nogle der stort set er utilfredse med alt ! Hvis i vil have "luksus" - så skab det selv eller lev med det i har ! Krav skabes kun ud fra misundelse !
Husk på sten flyver ikke af sig selv - måske er det ikke alle der er enige i jeres brostensargumenter ! Og skrid så hjem til hasser far og hasser mor
Svar
Citat:quote:

Første gang jeg er inde på dette site.... - mere skræmmende end alverdens ungdomshuse og forældre er disse indlæg med deres intolerente, hadske, primitive angreb på andre medborgere.
Vi udtrykker vel bare vores mening i et sprog som ikke kan misforstås
Er vi virkelig i Danmark sunket til "trailpark"-trash, hvor man kalder folk de grimmeste ting og ønsker at rejse våben, blot fordi de har en anden indgangsvikel til nogen problemstillinger ?? Amerikanerne har dog den undskyldning at de er fattige og uuddannede - sådan forholder det sig jo ikke ligefrem i Danmark... endnu..
Det kalder jeg en temmelig grov generalisering, selv om det er udtrykt i et pænt og pædagogisk sprog, nu har selv "trailpark" trash jo lov til at have en mening, sjovt nok, tror jeg, kommer størsteparten af de unge nok fra såkaldt velstillede hjem, hvor mor og far sidder i gode jobs, de har fået børn, for det har "man" jo, de har bare så travlt med karrieren at de har været nødt til at lade andre om at "opdrage" dem, det kunne jo være børnenes måde at forsøge at råbe "se mig" på, der er jo noget med at dårlig opmærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed, jeg hverken kan eller vil forsvare hvad de gør, men mon ikke en stor del af det er deres forældres skyld.
I der blot støtter - I er da for gode til at hoppe med på sådanne primitive betragtninger eller hvad?
Jeg bliver både rystet og får kvalme over at være vidne til hvordan menneskene behandler og taler til hinanden, fordi de ser på forskelligt på tingene...
Som Høgh skriver, vi "kender" hinanden og kan læse mellem linierne
Ønsker I selv respekt for jeres synspunkter, må I starte med at respektere andres synspunkter og så diskutere "problemet" i stedet for bare at indsylte Jeres meninger i lukumsord og meningsløst had...


Mon ikke de fleste normalt tænkende forstår hvad vi skriver, selv om det er udtrykt kontant.
Jeg mener at vi har respekt for andres synspunkter, bare de overholder normerne for optræden og respekt i et demokratisk retssamfund og ikke er en flok forkælede ungers vrangvillige kræven ind og modvilje mod at indordne sig

Se her hvad de skriver på den hjemmeside som vort nyeste medlem, moster Olga, hvis e-mail adr. iøvrigt tyder på en tilknytning til samme, henviser til
http://www.jagtvej69.dk/
MAMA har hverken PM eller e-mail i sin profil, såeh[Wink]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
Citat:quote:

Originally posted by mama

Ønsker I selv respekt for jeres synspunkter, må I starte med at respektere andres synspunkter og så diskutere "problemet" i stedet for bare at indsylte Jeres meninger i lukumsord og meningsløst had...



!!!!!!!!!!!!!!!!!!Lad være med at docere mama - dette forum er jo netop et diskusionsforum hvor forskellige meninger kommer til udtryk............UDEN STENKAST OG ILDSPÅSÆTTELSE!
Du taler om respekt for andres holdninger!!!!!!!!!!!...........det er lige før jeg begynder at skrige!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)