Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lorteunger
Et udemærket formuleret brev til fonden som desværre også beviser at "ungeren" og dens aktivister ikke forstår hvad samfundets regelsæt går ud på. De har ikke fulgt med tiden kan man læse sig til.
Men... Jeg må stadig tilkendegive at kommunen har ansvaret og at kulturen, uanset om vi kan lide den eller ej, står for skud i denne sag.
Jeg synes "de" har ret i at deres berettigelse ikke anderkendes men spørgmålet er så om den skal det.
Jeg, personligt, tager kraftig afstand fra en enhver form for vold, ødelæggelse, og lovbrud og hvis det er eneste vej frem, som de skriver, så mener jeg ikke de er berrettiget til noget som helt. Det er på ingen måde en demokratisk fremgangsmåde men minder mere om totalitære metoder som man oplever i undertrykte samfund rundt om i verden. Noget som "de" i øvrigt selv protesterer højlydt imod. Det er da dobbelmorale.
Det afholder mig dog stadig ikke fra at mene at løfter er blevet brudt, huset er taget fra dem, og det skal naturligvis kompenseres.
Det åbenlyse budskab må så være, at "ungeren" ikke kan fortsætte i samme lovløse rille som de har gjort hidtil og også de må indrette sig efter reglerne.

Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Be cool... Or put on some more clothes...
Jagt på vandet er livet.
Svar
Men det er da fantastisk, at problembørnene selv åbenbart har fundet ind til vores diskussion. Her får de da et uindpakket budskab, der alt andet lige, må give stof til eftertanke.

[Big Grin]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
Forældrene burde anmeldes til politiet for opfordrig til ulovligheder og anmeldes til de sociale myndigheder for ikke at have styr på deres børn og deres adfærd ! De skulle tvamgsfjernes skulle de ! Spørgsmålet er bare om der findes et land der er langt nok væk ?
Kom lige til at tænke på duejagten er rykket - det må kunne give lidt jagt på piercing ! De kan åbenbart godt lide huller :-)
Svar
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6019052.html

Endnu et eksembel på manglende respekt for samfundet [xx(]

Mvh Sneppen

Vi vil have [Image: images1_280406.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
Så er det nu:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/03...tm?nyheder

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
Politiet har erobret ungdomshuset

Nu bliver det "spændende" at se, hvor voldsom den varslede demonstrationen bliver i eftermiddag [xx(]

[Image: mvh.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
Til min store fornøjelse læser jeg at man landede på taget og satte sig på huset oppefra.

Ikke for at tage æren, men har Politiledelsen alligevel læst mit meget tidlige forslag ?

Tillykke København, men send nu ikke møgungerne på genopdragelse i Jylland.

VH Søren

PS Mama kunne vi ikke lige få en kommmentar til dagens begivenheder, eller leder du efter en advokat, der vil forsvare dit yngel så det ikke skal stå til ansvar for dets handlinger?

Vegetar = oldnordisk for dårlig jæger
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
jeg er led ved disse utilpassede kriminelles mangel på respekt for andre mennesker.
man må håbe at forældregruppen har en dårlig smag i munden, men det er nok for meget at håbe på

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Lani
Jeg håber bare på at få lov at være med [:p]



Hej Lani har du så fået lov til at komme på overarbejde [Big Grin]

[Image: mvh.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
De unge menneskers opførsel har totalt fjernet enhver form for respekt ![Sad!][Sad!]
Jeg håber på de forældre der har stået i forreste linie og skamrost deres møgunger får regningen - det er på tide de der opfører sig ordentligt siger fra over for disse udgifter der er forbundet med lorteungernes adfærd !
Svar
Det største problem i den sag er i virkeligheden forældrenes manglende evene til at opdrage deres børn. Børn bliver som regel som de opdrages til - og her har vi så resultatet.

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
Citat:quote:

Originally posted by halvautomat

Det største problem i den sag er i virkeligheden forældrenes manglende evene til at opdrage deres børn. Børn bliver som regel som de opdrages til - og her har vi så resultatet.



Begrebet hedder "Curling-børn"........børn hvor vejen foran dem hele tiden bliver ryddet således at de aldrig møder modstand.
Det er rent faktisk et begreb man arbejder med i pædagogiske kredse!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
Følgende er et klip fra bt.dk:

Forældre: Politiet var aggressive

Politiet har fået ros for deres indsats mod Ungdomshuset, men Forældre mod politibrutalitet er derimod stærk rystet over betjentenes adfærd.

- Nørrebro ligner ragnarok, lyder det fra Anne Eltard, som er med i gruppen Forældre mod politibrutalitet.

Politiet er blevet rost for håndteringen af voldsomhederne, men Anne Eltard er ikke tilfreds. Hun kalder politiets adfærd for uhensigtsmæssig.

- De var med til at stresse situationen yderligere, og det var meget ubehageligt, at de brugte Hollændervogne til at køre ind i demonstranter, lyder vurderingen fra Eltard, der har en datter, som er aktiv i Ungdomshuset.

Hun kan blandt andet berette om en 13-årig dreng, som blev slået i ansigtet med en knippel. Og om en anden ung mand, der blev slået i baghovedet og blødte ud af næsen.

/ritzau/


Behøver jeg overhovedet kommentere?

Anders

-------------
-------------
Svar
Jeg tror altså, at I har misforstået "moars" indlæg. Det er da ikke os hun adresserer, men de forkælede møgunger....

Panthera

Sic bisquitus disintegratum

Jake - min bedste hund - RIP.
Sic bisquitus disintegratum
Svar
Citat:quote:

Forældre: Politiet var aggressive
Hvem ville ikke være det hvis de blev beskudt med brosten og kaldt alt muligt[xx(]

Politiet har fået ros for deres indsats mod Ungdomshuset, men Forældre mod politibrutalitet er derimod stærk rystet over betjentenes adfærd.
De skulle hellere bruge tid på at lære deres afkom hvordan man opfører sig, istedet for at gå i vejen for politiet som bare passer deres job[^]

- Nørrebro ligner ragnarok, lyder det fra Anne Eltard, som er med i gruppen Forældre mod politibrutalitet.
Tja, kunne jo være at ungerne ikke skulle tænde bål og brænde andres ejendom[Wink]
Politiet er blevet rost for håndteringen af voldsomhederne, men Anne Eltard er ikke tilfreds. Hun kalder politiets adfærd for uhensigtsmæssig.
Tja, skulle de have sat sig i en pædagogisk rundkreds og snakket med møgungerne[}Smile]
- De var med til at stresse situationen yderligere, og det var meget ubehageligt, at de brugte Hollændervogne til at køre ind i demonstranter, lyder vurderingen fra Eltard, der har en datter, som er aktiv i Ungdomshuset.
Så skulle hun måske have ladet være med at se på, de var da så venlige at bremse inden de kørte over demonstranterne[}Smile]
Hun kan blandt andet berette om en 13-årig dreng, som blev slået i ansigtet med en knippel. Og om en anden ung mand, der blev slået i baghovedet og blødte ud af næsen.
De skulle måske være skredet da politiet bad dem passere gaden og hvad laver en 13 årig der[xx(]



[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Anders
Hun kan blandt andet berette om en 13-årig dreng, som blev slået i ansigtet med en knippel. Og om en anden ung mand, der blev slået i baghovedet og blødte ud af næsen.



Sådan går det altså hvis man står lige der hvor kniplen lander (i stedet for at sidde hjemme og se børnefjernsyn).........hvor svært kan det være [:0]
Hvis man stiller sig ud midt på motorvejen bliver man sandsynligvis også påkørt!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
Og så fik de lokale beboer nok:

http://ekstrabladet.dk/112/article276992.ece

Tæsk og bar rø. ..... så ka' de lære det ka' de [Big Grin]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
jeg kan altså godt lide politiet[Big Grin]

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6287980.html

Hellere død end rød
Svar
Nedrivning af Ungdomshuset i gang

Det var godt nok en skam [Big Grin]

[Image: mvh.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
NYT hus til de unge.

Vestre fængsel, de får bare ikke nøglen[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)