Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lorteunger
Citat:quote:

Originally posted by skipper

NYT hus til de unge.

Vestre fængsel, de får bare ikke nøglen[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk



Genialt Skipper[Big Grin]

[Image: mvh.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
Hvorfor tager de ikke bare Christiania med, nu hvor de er igang med den store stygge nedrivnings maskine[8D]
Svar
Citat:quote:

Originally posted by mama

Første gang jeg er inde på dette site....[V] - mere skræmmende end alverdens ungdomshuse og forældre er disse indlæg med deres intolerente, hadske, primitive angreb på andre medborgere. Er vi virkelig i Danmark sunket til "trailpark"-trash, hvor man kalder folk de grimmeste ting og ønsker at rejse våben, blot fordi de har en anden indgangsvikel til nogen problemstillinger ?? Amerikanerne har dog den undskyldning at de er fattige og uuddannede - sådan forholder det sig jo ikke ligefrem i Danmark... endnu..
I der blot støtter - I er da for gode til at hoppe med på sådanne primitive betragtninger eller hvad?
Jeg bliver både rystet og får kvalme over at være vidne til hvordan menneskene behandler og taler til hinanden, fordi de ser på forskelligt på tingene...
Ønsker I selv respekt for jeres synspunkter, må I starte med at respektere andres synspunkter og så diskutere "problemet" i stedet for bare at indsylte Jeres meninger i lukumsord og meningsløst had...



Du MAMA, hvorfor holder du ikke bare dine/din unge hjemme?

Hvis man skød de 3 første i knæet som kastede med brosten, ja så gav resten hurtigt op[:o)]
Svar
Bockshot skrev:
Citat:quote:

Hvis man skød de 3 første i knæet som kastede med brosten, ja så gav resten hurtigt op


Min sympati for de forvirrede møgunger kan ligge på et meget lille sted. Det glæder mig en del, at kommunistreden bliver jævnet med jorden.
Men jeg bryder mig ikke om Bockshots udmelding. Det bringer minder frem om de kinesiske myndigheders adfærd overfor nogle studenter,for nogle år tilbage.[xx(]
Vi bør nok tænke på at andre end os læser med på siderne.
Jeg håber at udsagnet er humoristisk ment.[Wink]
Mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
Citat:quote:

Originally posted by Bockshot
[brHvis man skød de 3 første i knæet som kastede med brosten, ja så gav resten hurtigt op[:o)]



Der er en klovne smiley som afslutning, som du let og elefant fjerner.

Men med den som afslutning på indlægget, så siger det vel sig selv.

Nu ikke få dårlige nerver da, vi lever trods alt i en retstat selv om de unge ikke tror det.

Du plejer da ellers at have humor nok når du selv poster
Svar
Citat:quote:

Nu ikke få dårlige nerver da

Nej,-nej, jeg har ingen dårlige nerver, men det ku`jeg da hurtigt få, hvis jeg boede på Nørrebro.
Det var ikke bevidst at jeg fjernede din klovne smiley[:I], så du får lige et par stykker[:o)][:o)][:o)][:o)]
Mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
Men jeg bryder mig ikke om Bockshots udmelding. Det bringer minder frem om de kinesiske myndigheders adfærd overfor nogle studenter,for nogle år tilbage.
halløj
det er muligt at jeg er helt galt på den og kan fortjene en politisk ukorrekt etikette, men min ærlige mening er, at når politifolk udsættes for livsfarlige angreb med f. eks. brosten/molotov burde det være rigelig grund til at benytte håndvåben som magtmiddel.

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
Citat:quote:

Originally posted by STROM
.........at når politifolk udsættes for livsfarlige angreb med f. eks. brosten/molotov burde det være rigelig grund til at benytte håndvåben som magtmiddel.


Det var der jo så åbenbart ikke grund til - politiet jo har håndteret situationen uden brug af håndvåben!

Ikke at jeg vil bebrejde Bockshot hans indlæg - tråden her er under Off Topic og ordet er stort set frit, både for Bockshot og Knerik!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
De unge risikere fuldt pensum

Det er simpelthen bare i orden [^]
Jeg ville meget nødigt op i fuldt pensum til sommer, det er en ordentlig omgang.

[Image: mvh.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
Citat:quote:

Originally posted by ID

Citat:quote:

Originally posted by STROM
.........at når politifolk udsættes for livsfarlige angreb med f. eks. brosten/molotov burde det være rigelig grund til at benytte håndvåben som magtmiddel.


Det var der jo så åbenbart ikke grund til - politiet jo har håndteret situationen uden brug af håndvåben!


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]



Politiet har løst opgaven uden at komme til skade, men(og jeg ved godt det er et kontroversielt spørgsmål) hvor meget skal de unge mennesker ødelægge før hårdere metoder tages i brug ?

Lad os nu antage de ville sabotere storebælts broen og udløse en milliardregning til staten(skatteborgerne/ dig og mig) ville selv den politisk korrekte så ikke kunne se det rimelige i at de valgte metoder ikke er nok ?

Også er jeg træt af alle mulige der vil gøre sagen til et politisk problem. Det er det ikke.
Der er nogen mennesker, der ønsker rettigheder til sig selv som den øvrige befolkning ikke har(Så kan de kalde sig skæve eksistenser, kunstnere og hvad de end vil).
Det går så ud over lokale uskyldige og det politi, der forsøger at opretholde den lov som mere end 90% af befolkningen står bag.

Og for dem der måske tror det, snakker jeg ikke om ret til at skyde, men vandkanoner og gummikugler har virket i andre lande, så hvorfor ikke teste dem her(der er skiver nok). Vi kan ikke blive ved med, at acceptere de sviner med samfundets penge.

En lille juridisk ændring jeg kunne klappe af. Strafferammen for at være maskeret ved en demonstration skal være den samme som for det ulovlige der begåes ved den samme demonstation. Hele formålet med maskeringen er jo at man ikke kan retsforfølge den uidentificerede(ja de har lært af Blekingegade banden. Men de er vel også nogen af forbillederne for denne flok ?).

VH Søren

Vegetar = oldnordisk for dårlig jæger
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
Citat:quote:

Og for dem der måske tror det, snakker jeg ikke om ret til at skyde, men vandkanoner og gummikugler har virket i andre lande, så hvorfor ikke teste dem her(der er skiver nok). Vi kan ikke blive ved med, at acceptere de sviner med samfundets penge.


Her er vi helt enige. Det må nemlig godt gøre ondt.
Men der er lysår til forskel på skarp ammu. og gummikugler.
Selvfølgelig kan det gå gruelig galt også med gummikugler, men det er trods alt ikke formålet.
Men hvis betjentene bliver trængt op i en krog, så det er et spørgsmål om liv eller død, skal de selvfølgelig have ret til at bruge alle midler.
Mvh

knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
knerik
------------------------
Where all think alike, no one thinks very much.
Svar
Jeg mener ikke at fængsling er nok! jeg mener de bør varetægt fængsels og så når der er ro skal de have samfundstjenste

de skal ud og ligge nye brosten nu har de jo øvet sige i at fjerne dem[Big Grin]

Jeg mener også de skal arbejde for deres bistand

Hatting er min våbenguru

snart ejer af 375RUM
Hatting er min våbenguru

Nu også Olie-Sheik
Svar
Jeg kan kun rose Politiet for den indsats de har udøvet !
De er oppe imod en umulig opgave - sindsyge kællinger der får pressedækning og TV tid !!!!!
Svar
Jeg undrer mig!

Citat fra interview med forældre til en varetægtfængslet 15-årig pige:
Journalisten (spørgsmål til faderen): Ville du synes, det var iorden, hvis din datter ønskede at deltage i "gadefestern" på Sky. Torv fredag aften?
Faderen: "Jeg ville sige til hende, at det var en rigtig dårlig idé at gå derned. Men ville jeg kunne forhindre det? Man må også have tillid til en 15-årig"
Journaliste: Kan i ikke give hende stuearrest?
Faderen: "Det er jo ikke særlig fremmende for forholdet mellem forældre og børn"

Kærlig far ikk' - d.v.s. han vælger at hun skal sidde i fængsel frem for at ta' en konflikt med hende. Hvornår lærer forældre, at 15-årige ikke er voksne mennesker - som forældre har man en pligt til at vejlede og om nødvendigt, tilrettevise sine børn.

FOR AT DET IKKE SKAL VÆRE LØGN, SÅ ER OVERSKRIFTEN PÅ ARTIKLEN "VORES BØRN ER IKKE VOLDELIGE".

Det er et spørgsmål om vi ikke snart er der hvor man må kunne gøre forældrene ansvarlige for deres børns handlinger og på den måde gøre brug ulykesforsikringer! Jeg kan da huske, at da jeg var barn kom jeg engang op at toppes med en klassekammerat - han var betydeligt hurtigere til bens end mig og i min frustration over ikke at kunne fange ham, kombinerede jeg min lysende intelligens med mit formidable sigte øje, hvilket resulterede i at jeg besluttede at kyle en træsko i nakken på ham............der var et eller andet der smuttede for mig og min træsko havnede igennem en forrude på en bil der kom kørende........det betalte min forældres ulykkesforsikring da (incl. lidt krisehjælp til billisten).

Melodi: Hist hvor vejen slår en bugt
Hist hvor Jagtvej slår en bugt,
lå et Ungdomshus så brugt.
Hist hvor Jagtvej slår en bugt,
lå et Ungdomshus så brugt.
Pist er væk den fæle lugt,
af uromagere på flugt.
Vægene ej mere stå,
selvom der var malet på,
bøller synker halvt i knæ,
græder snot og råber bæ.
Under taget intet fnidder.
AUTONOME KOM NU VID'RE !!!

Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
HÆHÆ... Poeten ID [Big Grin][Big Grin]

.....nu OGSÅ ejer af en 243win :-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
Narhh, det vil jeg nu ikke ta' æren for - æren tilfalder en kollega til Takkelbery [:0]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
Citat:quote:

Hist hvor Jagtvej slår en bugt,
lå et Ungdomshus så brugt.
Hist hvor Jagtvej slår en bugt,
lå et Ungdomshus så brugt.
Pist er væk den fæle lugt,
af uromagere på flugt.
Vægene ej mere stå,
selvom der var malet på,
bøller synker halvt i knæ,
græder snot og råber bæ.
Under taget intet fnidder.
AUTONOME KOM NU VID'RE !!!


Se det kalder jeg KUNST/HUMOR [8D]

[Image: mvh.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
Hej Id

det var nu nok en ansvarsforsikring der klarede bilistens rude for dig.

Men det var jo heller ikke din mening af ramme den. havde du kastet efter bilen var der ingen dækning da det så var med fortsæt.

Den fine lille sang kører som sms og er gået videre.

Tilbage til sagen.

NU mener jeg så tilgengæld også den hende den religiøre madame er gået for vidt.
Ikke at jeg har homofile tendenser(heller ikke homofobi), men jeg kan ikke se hvorfor eller hvad de homofile har gjort hende.
Hvis hun kaster sig for kraftigt over bøsserne vælger folk at støtte hende modstanderes og fjendens fjende er min ven går stadig som filosofi.
Det er både dumt og forkasteligt.

Hun har selv brugt loven og respekt for denne som argument.
Når hun ikke respekterer bøssernes rettigheder er hun ikke bedre end
møgungerne.

VH Søren

Vegetar = oldnordisk for dårlig jæger
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
Klap nu lige hesten og se hvad der kommer af dementier imorgen......jeg tror at det er en af de sædvanlige EB-løgne-historier!

Anyway, denne her Ungdomshussag er altså ikke en sag for eller imod Faderhuset - hvis du tror det, er du faldet i den fælde som de unge jubelidioter har lagt ud.


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
Citat:quote:

Hist hvor Jagtvej slår en bugt,
lå et Ungdomshus så brugt.
Hist hvor Jagtvej slår en bugt,
lå et Ungdomshus så brugt.
Pist er væk den fæle lugt,
af uromagere på flugt.
Vægene ej mere stå,
selvom der var malet på,
bøller synker halvt i knæ,
græder snot og råber bæ.
Under taget intet fnidder.
AUTONOME KOM NU VID'RE !!!


[Big Grin][Big Grin]

Hmmm, man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i ungdomshus[}Smile][Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
Jeg er ikke fejlfri,men det er så tæt på at det skræmmer mig.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)