Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Carl gustav 3000 lux m Nikon Monarch Gold
#21
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Korrekt Mugge...Det er blevet testet af flere uvildige organer [Smile]

Øhh og nu du er så glad for din Leopolle, stiller du vel naturligvis op til en skumringstest. Din polle mod min Nikon [Wink] Og taber du skal jeg sørge for at sit fremtidige brugernavn bliver Polle, skulle jeg mod stor forventning tabe, kan du fortsat få lov at håne Nikon..Enig ? Dysten foregår på Long Island- Hvis du da må tage derover for din kone (Du måtte jo ikke sidst [:I])

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com



Jeg stiller ikke op med Leupold rør til skumringstest, de er til dagjagt-drivjagter under gode lysforhold. [Wink]Til mørkeleg har jeg indkøbt en Tyskerkikkert af et anerkendt mærke da jeg forlængst har erkendt at Leupold er for mørkesvag.[Sad]
Så altså GD det bliver mod den du skal måle din Nikons lysstyrke[Wink]
Hvem har sagt jeg ikke må komme med? Er det mandslingen ude ved kommunegrænsen[?]

MVH
Mugge [Image: violent-smiley-043.gif]
MVH
Mugge

Svar
#22
Mugge...Sidst grinede vi meget højlydt over at du ikke måtte komme med, og jeg husker bestemt at det var fordi du om søndagen havde tilmeldt dig en feltskydning...Og så lukkede din kone for det varme vand, og ville sende dig ud at sove med hønsene, hvis du ville afsted begge dage[:I][:I][Big Grin] Tøsedreng [Wink]

Jeg vil da gerne vide hvad du så vil foreslå, som du mener kan hamle op mod Nikon? Altså nu har du selv lige frivilligt opgivet Leopolle- hvad mon bliver det næste ? Eller tør du ikke ? Jeg vil ikke love at den følger med en Swarovski 8x56, men skulle Nikon stå af 5 minutter før vil jeg stadigt glæde mig over at jeg ikke har betalt det dobbelte [Smile] Og til sidst må jeg lige minde dig om S& B rørene er tågede og tunnelsynede, også i følge den svenske test[8)]

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

......Og til sidst må jeg lige minde dig om S& B rørene er tågede og tunnelsynede, også i følge den svenske test[8)]........



Mon ikke ham den svenske tester har kigget lidt for dybt i flasken - tåget/tunnelsyn er et kendt fænomen efter en tur med det hjemmebrændte[Image: 36_1_301.gif]
Personligt har jeg ikke oplevet hverken tåget glas eller tunneleffekt i en S&B!
Med venlig hilsen


Don't Eat the Yellow Snow
Svar
#24
Kom så Mugge...... og lyt til ID - den mand ved meget [8D]

Her er lidt dokumentation til GD - ja Finnerne kan mere end at læse - de faktisk gode til mange tinge - herunder at teste kikkerter..[8D]

http://www.sitecenter.dk/halvautomat/nss...ikkert.doc

Var det ikke noget for dem der vil skyde med Nikon [Smile]

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=13856557

[Image: deerrun.gif]
Svar
#25
do not mess with moderator... [Big Grin]

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#26
Jamen GD jeg ønsker ingenlunde at håne din Nikon,(når jeg vinder mørketesten), man udviser vel lidt Jysk storsind. Som jeg også skrev andetsteds kender jeg den ikke, så jeg hælder bare lige lidt vand ud af ørerne.[Big Grin] Du er glad for Toyota og jeg syntes bedre om Audi [:p], og så er den jo ikke længere, begge kan jo kun køre og begge kikkerter kan man jo kun kikke igennem[^]

MVH
Mugge [Image: violent-smiley-043.gif]
MVH
Mugge

Svar
#27
Mugge...Er du nu en tøsedreng igen [:I] ? Nå men jeg glæder mig da alligevel til at ryste pote med dig i snarlig fremtid, og håber at du ikke tager mobberierne for hårdt - det er ikke så ondt skrevet som det er ment [Wink]

Mvh.

Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane

Svar
#28
Mugge - du har ham nu. Han har sikkert solgt sit Nikon objektiv nu, for jeg ved at han lige er blevet snydt med en ny Leupold,[xx(] der skulle have været solgt til en enarmet kunde der ikke dukkede op.
Derfor sidder knappen til det belyste sigtemiddel lidt nede på den ene side. Han flæbede noget om at NU sælger han alt og kvitter moderatorjobbet.

G.D. jeg vil give dig 2KK for den skæve Leupold og så nævner vi det ikke til nogen.[Big Grin]

--
mvh M@X
When guns are outlawed,
only outlaws will have guns!!!!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)