Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jakt match 6,5 gram/ Norma Elite Light 6,5 gram
#21
Hej

Det er jo en god og saglig begrundelse [Smile]

Jeg synes så bare det er meget mærkeligt, at der er sådan et tilskud! Så bliver alle normale forretninger uden for foreningslivet da udsat for unfair konkurrence.

Jeg er iøvrigt ikke interesseret i, at medvirke til, at der bliver svindlet med tipsmidlerne og derfor vil jeg da eksplicit gøre opmærksom på at, jeg er jæger og jeg skal bruge ammo'en på hjortebanen. Så må de kunne finde ud af at sælge mig tilskudsfri ammo - det ville være irriterende ikke at kunne købe ammo der, hvor jeg skal bruge den...

Jeg overvejer iøvrigt at blive hjemmeruller [:p] Og så kan det jo være ligemeget...

Mvh.
Anders
Svar
#22
Jeg spurgte dem i vingsted om de kunne fortælle mig om Elite 6,5 grams hulsspids er identisk med f.eks
Jagtmach 6,5 grams hulsspids og/eller Rekrut 6,5 grams hulspids.

De svarede:
Ja, den er stort set den samme.
Rekrutt og Elite er 1. sort. Pga de bruges af sportskytter/præcisionsskytter.

Jeg syntes ikke jeg blev klogere (hvis der er nogen der ud fra denne udtagelse er blevet klogere må i gerne uddybe)
Stortset den samme forklarer jo ikke ret meget. Så jeg er spændt på at høre hvad Norma selv siger.

[Image: mvh.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar
#23
Nu fik jeg svar fra Norma

Hej Lars

Patronen är en Private Brandprodukt tillverkad efter DDS specifikationer.
800 m/sek i utgångshastighet med bra precision.

Ej tillrådlig för jakt.

Med vänlig hälsning

Kenneth

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: Lars Nielsen, p [mailto:ln05p@toender-gym.dk]
Skickat: den 5 mars 2007 20:19
Till: kenneth.skoglund@norma.cc
Ämne: Norma Elite Light

Så den er vel ikke identisk med de tidligenævnte patroner.
Når han skriver ikke tilrådelig til jagt må han have troet jeg ville bruge den til jagt på større vildt [Wink]

[Image: mvh.jpg]
Mvh
Sneppen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)