Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nordsjællands politi
#41
Citat:quote:

Originally posted by Gammeltoft

Ja, jeg ved godt det stadig er muligt, men det er blevet pænt meget sværere.....



Det er vist meget meget pænt sagt [Sad]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#42
Citat:quote:

Originally posted by STROM

Strom, det er noget vrøvl det med om det ligner et millitærvåben, og hvad fanden har de menesker der ønsker sig en AR15 eller en Dragunov gjort dig. At du er til lederhosen og graveringer og bornholmsk åndenød, skal vel ikke komme andre til skade?
halløj Lars,
næe, jeg er til plast og rustfrit stål.
jeg har ikke det mindste imod AR15 og andre assautrifler hvis de indregistreres til skive/actionskydning.
derimod kan jeg ikke se dem som jagtvåben, og det var en sådan tilladelse der var tale om. jeg forstår nu heller ikke at en .50 bmg kan kaldes en jagtriffel
mvh
Strom


Hvis man kan lide at gå jagt, er det vel ligegyldig hvad man skyder med..
Nogle finde det morsomt at benytte paramilitære våben, fordi de måske tror at dyrerne skyder tilbage, eller der er nogen efter dem..der er en bla AR 15 jo bare det perfekte valg til det tankescenario, så kan man lege at man er lidt i krig.[Big Grin]

376 Steyr..the perfekt solution for a non-excisting problem
Hurra for Tikka..Så kan alle være med!!.

376 Steyr..the perfekt solution for a non-excisting problem
Svar
#43
Ja, eller lege man er østrigsk alpefører fra det forrige århundrede og jodle mens man nyder sine graveringer på Blaseren (hvis man kan jodle p.g.a. manglende tænder) [Wink]

Når alt kommer til alt, er det vel ikke mere "overkill" at gå på jagt med en AR15 end det er at stille op på en dansk jagt med sigtekikkert for at skyde et rådyr på 80 meters afstand - helst med en 6-24x50 kikkert m/belyst trådkors [xx(]


Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Gri5A.jpg]
Svar
#44
@ ID. Pas nu på at du ikke får pisset alt for meget på disse anti'er... Du lever jo i Jantelovens højborg. Det ender bare med at der bliver oprettet endnu en anti forening der er i mod alt det du kan lide...

Før du ved af det er det næste der vil blive anfægtet dit valg af automobil... dit valg af fodtøj og sikkert også bolig... Bruger du skydebriller, så sørg endelig for at det er det rette mærke, så disse anti'er ikke kan anfægte dette...

Det har altid været sådan og det vil altid være sådan at der er nogen der vil bestemme over dig og hvad du skal besidde, for deres valg er det rigtige og dit valg er det forkerte.

Og i øvrigt, i min verden så har halvauto/semiauto (only) våben ikke noget med militæret at gøre... De bruger også burst eller fullauto...

At udseende så er det samme, burde ikke have noget at sige, for har det det, så er vi meget tæt på at blive politiske... eks racisme... der er det forskellen der gør udslaget...

[Image: skelet025.gif]

Wildcatters does have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
Hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#45
Citat:quote:

Før du ved af det er det næste der vil blive anfægtet dit valg af automobil...

[Big Grin][Big Grin]

Ja lad os få noget smagsdommeri for det er jo virkeligt det debatten har omhandlet[?][?]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)