Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
montage til 34 mm
#21
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Blasergun - det er OK at være sur, negativ og personfikseret.


Ja det er jo som du definerer det, jeg syntes blot at fortællingen lød noget mere prangende end når manden selv fortæller, kunne derfor ikke undlade at stille spørgsmål.....
Ja du må have mig undskyldt, men hvis du skal have hjælp til at finde personfikserede tror jeg bla. du skal få hjælp til at få pudset badeværesesspejlet http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...IC_ID=8077 der skal mere end dette til at bringe et vis affaldsstof i kog hos mig [Wink]

MVH BlaserGun
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by BlaserGun

Ja det er jo som du definerer det


Det er det lige netop! Godt set! [Smile]

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#23
Citat:quote:

Det er en sjov verden..man ofre 8-10K på riffel og yderliger op til 15-16k på kikkert. Når det så kommer til montagen, så er der ikke den jydske bonderøvs løsning der kan blive billig nok. Du kan nok bedre end mig stille diagnose på den slags...hahaha..



Nu må i lige styre jer......

Hvem siger min løsning er billig[Big Grin]

Normalt kommer folk og siger de vil have det bedste og spørger ikke om pris, hvorfor jeg kan lave den "RIGTIGE" løsning uden hensyntagen til andet.....[^]

Nå men nu vil jeg forlade jer igen og lukke for min svenske ødegårds fiberforbindelse jeg har "lånt" for en kort bemærkning....[Wink]

Vi ses......

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)