Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
358nm skæftetræ
#21
Vil du beholde de flade toppe eller vil du fortsætte til du har helt spidse "diamanter"?

--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Murphy's far brugte kondom.
[Image: caveman-fred.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#22
Hej M@X. De bliver som de er , jeg ved godt de skal være spidse hvis det skal være helt korekt [Smile]. Man skal helt tæt på for at se det , og de bliver bare mere følsomme for skader.Jeg synes det er ok sådan.
Svar
#23
Tillykke med det fine resultat A-bolt.

Man får nu et særligt forhold til et våben, som man i et vist omfang selv hare udformet. [Smile]

Godt gået! [Image: icon_cheers.gif]

Swift
Svar
#24
Hej . Så er jeg blevet færdig.[Smile] [Image: dscn0347.jpg?t=1200302221] [Image: dscn0349.jpg?t=1200302285] [Image: dscn0356.jpg?t=1200302352] [Image: dscn0354.jpg?t=1200302408] Men det var jo bare for lige at prøve hvordan man gør , og lære lidt på noget træ der ikke er så dyrt.Nu er jeg klar til det næste skæfte , og jeg har også været lidt igang ... [Image: dscn0359.jpg?t=1200302723]Jeg er ikke så heldig at have en båndsav , så derfor ser det lidt hakket ud.Det er bare med at være forsigtig når man skærer ud med en stiksav.Jeg har købt nogle extra lange klinger til hårdttræ.Jeg gik lidt nærmere på slut formen , for ikke at skulle høvle så meget igen .
Men paspå med sånoget , den skærer hurtig skævt sådan en [xx(]...
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)