Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
400 stk dåvildt sluppet fri
#21
nu er der jo lige det at frk K Hjort som regel heldigvis kommer i et adstadigt tempo.

det stakkels barn sydpå havde lige oplevet at den fæle nabojæger havde ombragt dens søster. derfor blev tempoet så højt at en 300 win ikke kunne følge med i første omgang (desuden lå den en god time før jeg kunne komme til at brække den: marmelada, yrk)

og inden der kommer en fortsættelse ude fra vestegnen: den første fuldskuffel kunne alligevel ikke have været på væggen, jeg har målt efter. + at det er ikke så spændende når den står stille[:I]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#22
http://www.break.com/index/drunk-redneck...uzuki.html

Her er link til en film der omhandler Hr strom ,der er ude og kørre i sin nye bil ,og hopper af glæde over endeligt at have ramt noget [B)][B)]

(bo tror at han får tæsk snart)

mvh Bo
Svar
#23
Bo ikke tro, Bo skal vide.
ellers imponerende hop.
PS solgte suzukien i mandags

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#24
Og på Jægers hjemmeside er der idag en fortælling om udslippet...Og nederst fremgår det at de ikke er øremærkede, grundet en eller anden underlig dispensation.

Som i mit første indlæg, vil jeg igen skrive - Happy hunting boys (Især hvis de bevæger sig 70 km sydvest [:p])

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Skype : gunsandlead
Great Dane

Svar
#25
En enkelt kommentar

Uddrag af "Bekendtgørelse om jagttid for visse pattedyr og fugle m.v."

§2 stykke 5)

"Lemvig Kommune, Struer Kommune (bortset fra øen Thyholm), Holstebro Kommune, Herning Kommune og Ringkøbing-Skjern Kommune:

Dåvildt ;................................................................................... ingen jagttid"

Taget fra http://147.29.40.91/_GETDOCM_/ACCN/B20070088605-REGL

Ørre ligger i herning kommune så vidt jeg husker?

Alle meninger udtrykt af undertegnet er undertegnets egne meninger og giver ikke udtrykt for tidligere eller nuværrende arbejdsgiveres holdninger.
Mvh
Christensen
Svar
#26
Vi har også haft et mindre udslip her på vestsjælland.

Jeg kørte nærmest gennem en rudel dåvildt, her til aften.

Hjorten var af en anseelig størrelse, men når den nu er nærmest halvtam, så mener jeg ikke den er noget værd som trofæ ...

De var nærmest ikke til at jage væk fra vejen. Jeg bakkede lidt og lyste på dem, både for at ungerne kunne se dem, men også for at få dem væk fra vejen. De buler en bil mere end godt er ... [xx(]

Da jeg kom tilbage to timer senere, stod de der stadig.

Muuuuh [}Smile]

K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
En riffelkugle kan dræbe på længere hold, end de fleste kan anskyde [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)