Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rødpunkt
#21
hej speedy[Big Grin]du har da prøvet min rødpunkt gik det godt hilsen trolderik[8D]

jan
mvh Trolderik
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Erik

Det Norske politi frasiger sig Aimpoint pga. det lille synsfelt,
læs "nøglehul"



Nu er Norsk politi jo ikke kendt for at være de stiveste pi**e i omklædnings rummet.
Jeg har netop på IWA messen stået og glædet mig over at når man kigger med begge øjne åbne på en model 9000, så ser man hverken nøglehul eller nogen som helst sort kant omkring prikken.[Smile][Smile] Synsfeltet er absolut et af de største der gi's[^]

Så nu er der en 9000L på ønskesedlen[:p]

--
mvh M@X.
Verdens første og eneste DRALF champion.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#23
[Image: Welter--Holosoght-40.jpg]

Erik....har du aktier i "Welter optik"?

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by Jens Ulrik Høgh
[br

Erik....har du aktier i "Welter optik"?

Assumption is the mother of all ****ups...



Som du ved har jeg et Welter 2,5 - 10 x 50 med lyspunkt, oveni købet i første billedplan, vil du have at jeg skal beklage at jeg er imponeret over kvaliteten, eller afholde mig fra at nævne - at det sigte er jeg sku tilfreds med - er det ikke hele ide'en med forum, at vi skriver om vore erfaringer, uden at blive sablet ned.

Jeg har ingen holosigte, og ingen planer om at købe et, ej heller planer om aktier i nogen som helst jagtbutik. At holosigte her på forum bliver omtalt positivt/negativ er fint med mig.

At de koster det dobbelte af deres vægt i guld, burde måske ændre min opfattelse omkring køb af aktier som du skriver, men det vil helt sikker ødelægge fornøjelsen ved at gå på jagt, hvis jeg skal gå rundt og holde øje med hvor mange kostbare holosigte min kolegaer har monteret, og i det stille gå og små regne på hvormeget det så vil batte i kassen, på samme måde som din kommentar er ødelæggende for hvad vi tør nævne.

Lad os i stedet høre hvorfor lige netop dit sigte er verden bedste for dig.
Svar
#25
Det var grove som du farer i flint over en drilsk kommentar! Bladrer du trådene igennem på dette forum, vil du finde, at dette er ret almindeligt.

Men i dette tilfælde er det er i høj grad også forventeligt. I fem ud af fem indlæg her på forumet får Welter Optik - på bekostning af markedets største aktører - en omtale så direktøren (hvis der findes en sådan - jeg tvivler...) må rødme af forlegenhed:

Kvaliteten er tip top, og fuldt ud på høje med de bedste

I et forum som dette afstedkommer udtalelser som denne et vist mål af skepsis og det bliver relevant for alle, at finde ud af om udsagnet fremspringer af objektiv teknisk undersøgelse (bedst), subjektiv personlig erfaring (næstbedst) eller subjektive interesser, der intet har med produktets kvalitet at gøre (ubrugeligt).

Det er helt fint at være begejstret for et bestemt produkt, og det er endog tilladeligt at benytte forummet til ublu reklame for sit yndlingsprodukts fortræffeligheder, selv hvis man HAR aktier i foretagendet. Blot skylder man i så tilfælde os andre at spille med så åbne kort, at vi kender til sagens sammenhæng.

Jeg noterer mig, at du blot er glad for din Welter kikkert og det er som tidligere nævnt helt fint med mig. Mht. til mine personlige preferencer så knytter disse sig ikke til noget bestemt mærke. Til nogen anvendelsesområder ville jeg vælge en af amerikanerne, til andre en midteuropæisk kikkert, der koster spidsen af en jetjager. Jeg vil ikke engang afvise at montere en eller anden prisbillig asiat på en af de rifler jeg bruger i egen baghave, hvor en evt. fejl hurtigt kan rettes. På min mest brugte riffel sidder der normalt en Zeiss 1,5-6x42 til dagslysbrug.

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by Erik
Jeg har ingen holosigte, og ingen planer om at købe et, ej heller planer om aktier i nogen som helst jagtbutik.


Erik

Jeg skulle lige til at sende dig en mail - da jeg bemærkede din mailadresse, som er en af mange adresser tilhørende folk tilkyttede optikforhandleren Astro. Af Astros hjemmeside fremgår, at du er ansvarlig for teknisk support og reparationer i firmaet.

http://www.2astro.dk/Kontaktos.htm

Astro er importør af kikkerter mrk. Welter. [:I]

Hvis ikke det var fordi, jeg er en forholdsvis koldblodig person, så ville jeg blive temmelig sur over at du udnytter dette forum til at markedsføre dine produkter under dække af at være en ganske almindelig jæger uden særinteresser og jeg ville blive edderspændt tosset over, at du oven i købet prøvede at lyve dig fra disse åbenlyse interesser. Men som sagt, der skal mere til.

Opfør dig anstændigt fremover!

Assumption is the mother of all ****ups...


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)