Svar: 176
Tråde: 0
Respekt:
0
ja den har jeg udfyldt 3 gange nu!!!!!
Kelle
Svar: 3.704
Respekt:
0
Lani og Kelle
Det er muligt at både buddrengen fra Interflora og Skjold-Bourne manden er sene til at levere henholdsvis velkomstbuketten og de 12 flasker Dom Perignon, som nye medlemmer plejer at få, men adgang til Members Only har I - iflg. min skærm - haft adgang til længe.
[
]
Eric A - you're in.
[center]
[/center]
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar: 2.079
Respekt:
0
Citat:quote:
Originally posted by Høgh
Lani og Kelle
Det er muligt at både buddrengen fra Interflora og Skjold-Bourne manden er sene til at levere henholdsvis velkomstbuketten og de 12 flasker Dom Perignon, som nye medlemmer plejer at få
Det er fandme snyd. Der var kun 10 flasker i min kasse [
].
Og det med blomsterne er der en grund til. De har en sort liste [
]
Uffe
Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Uffe
Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar: 2.724
Respekt:
0
Høgh
Kelle har kun haft adgang i en times tid!!!
Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com
Great Dane
Svar: 176
Respekt:
0
JUHUUUUUUUU så er jeg inde.....
Kelle
Svar: 2.406
Respekt:
1
Hvoraf fremgår det at jeg ikke skulle have adgang [?][?]
Jeg har da været formand længe [8D]
LANI
Surgeon fever....
Mvh.LANI
Svar: 84
Respekt:
0
hvor lang vente tid er der på at blive formand. har sendt en ansøgning for en 14 dags tid siden.
Svar: 7.652
Tråde: 375
Respekt:
36
Citat:quote:
Originally posted by gustav
hvor lang vente tid er der på at blive formand. har sendt en ansøgning for en 14 dags tid siden.
Det er ikke nok at ansøge. Du skal osse godkendes af 115 andre Formænd. Jeg sender en PM med min adresse, så du ved hvor du skal sende den flaske Havana Club hen.....[^]
--
mvh M@X.
DRALF champion 2005.
The first one ever.
Murphy's far brugte kondom.
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....
Mvh M@X 2.1