Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Syg riffelentusiast - eller ?
#21
Citat:quote:

At jeg på et senere tidspunkt ville stå iklædt knæstrømper og knickers med tilhørende tweedjakke i ren uld, samt en sygelig trang til at kommenter ungdommens uelegante våbenføring.


Bang, jeg føler mig ramt[Big Grin], men forelskelser skal leves fuldt ud ellers får man ondt i hånden. Og rigtig rask bliver vi vel aldrig!

Der var een der i dette forum der så rigtig skrev: Ham, der har mest legetøj når han dør - har vundet!


Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#22
Citat:quote:

Der var een der i dette forum der så rigtig skrev: Ham, der har mest legetøj når han dør - har vundet!


Så sandt som det er sagt, det er vise ord [Big Grin][Big Grin]

JBN
JBN

Have been there, have done it and have got the T-shirt.
Svar
#23
man skal ha mauser-den kan holde til alt.. ramme alt...og ikke så fisse fornem

EAGLE1
EAGLE1
Svar
#24
Bang,
Det kan forsvares. Som det bliver sagt nogen steder, så er der noget, der hedder "The pure value of possession..." [Wink] Det er i den kategori, man indplacerer alt det, hvor andre kan opstille alskens rationnele argumenter for, at det skal du ikke..

Kan du ikke købe en af de remme, som skiskytterne bruger? Så bliver din fine stok ikke nasset. Bl.a. Lyng i Gilleleje har sådan nogen. De ser fine ud.
Svar
#25
Det var fin ide carlos – som forsøg prøvede jeg at ”pimpe” min brugsriffel; Remington Lady7[:X] – Jeg ser muligheder.[^]

[Image: carlosret.jpg?t=1203170138]

Bang
Svar
#26
WTF [Big Grin] Det ligner det, de render rundt med i Bagdad....
Svar
#27
Jo jo – selv en rigtig knickersbøsse har taktisk potentiale [Big Grin]

Bang
Svar
#28
Citat:quote:

Originally posted by Bang

Det var fin ide carlos – som forsøg prøvede jeg at ”pimpe” min brugsriffel; Remington Lady7[:X] – Jeg ser muligheder.[^]

[Image: carlosret.jpg?t=1203170138]

Bang



tja, nogen kan lide datteren , andre moderen[:I]
jeg tror, vi så noget lignende i Kroatien

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)