Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Højre eller venstre ...??!!
#21
Jeg er ekstremt højre håndet. Har prøvet at skulle bowle med venstre hånd, da gik det komplet galt. Jeg ville ikke ane hvordan jeg skulle skyde instiktivt med riffel eller haglspreder ved venstre. Jeg har ikke noget dominerende øje og kan skífte efter for godt befindende.

Min personlige holdning til spørgsmålet er at man kan trænes op til meget men nogen har svære ved det end andre og nogen bliver nok aldrig lige så god med den svage side some med den dominerende. Nogen er så hurtigere og bedre til omstillingen.

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Tror du os på nisser?
Mvh
Christensen
Svar
#22
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Højre arm har altid været den mindst slappe, så når jeg skal løfte min penis (der ligger til venstre) fri af græsset bruger jeg altid højre hånd.

Stakkels dig, partielkrydsende ambidextral og med ekstremt korte ben.

Har du tit våde sko [?]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.



K&B Clax [Wink]
Tidligere nordisk mester i kombineret træskodans
The first dane ever ...
[Image: hunt-an3.gif]

Er mere til Guns end roses ... Cum insantientibus fuere necesse est
En riffelkugle kan dræbe på længere hold, end de fleste kan anskyde [Image: 0d035906.jpg]
K&B Claxel Wink




Svar
#23
Jeg er ligegod på begge sider når jeg skyder med riffel! Jeg er højerskytte normalt!Med haglebøssen er noget helt andet da skyder jeg bedst med Højer!Jeg tror sagtens at man kan træne sig til at bruge den modsætte side end man bruger normalt!

Lille
Hilsen Lille

Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by Claxel

Stakkels dig, partielkrydsende ambidextral og med ekstremt korte ben.

Har du tit våde sko [?]


Ambidextral [Smile] Jeg tror jeg må finde mig en passende terapigruppe.

Våde sko - hvorfor? Jeg vil da mene at skosålerne er samme afstand fra jorden uanset benlængde....[Smile].... i forbindelse med urinering har jeg dog flere gange oplevet våde sko. Bare aldrig mine egne.

[center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#25
min dominerende side!!

Det tør jeg godt svare på for hun er lige ude og køre.[Big Grin]

[Image: modibuk07.jpg]

+GONE2HUNT+


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#26
Nå...

Var på skydebanen i går. Og fik skudt en MASSE. [B)]

Men forskellen på at skyde højre og venstre for sådan en recht und links simultan som undertegnede ændrede ikke en skid.

LTR'en var ligeglad om jeg så havde brændt 12 skud af inden jeg lagde den til den venstre så betød det ingenting. 15 skud i række og en spredning på ca en god 5 krone.

Så det har ikke nogen praktisk betydning for undertegnede om det er det ene eller andet undertegnede skyder med. Men det er nu nemmest med Højre skydning.

Nu også med
Remington 700 LTR .223 Rem S&B Zenith 3-12x50 FD7
CG 3000 30.06 Zeiss diavari 3-12x56 u lys. :-(
[Image: asgaard.gif]

Fordi jeg kan.
223Rem
300 AAC Blackout, 
260AI, 308Win, 9.3x62
 

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)